Computer beeld probleem

Pagina: 1
Acties:

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Okey het verhaal is als volgt:mijn computer loopt al ruim een jaar prima tot vandaag,hij start wel op maar geeft geen beeld meer.

mijn broer starte vanmiddag computer op en loopt ie vast en start opnieuw op in windows , kwam steeds minder ver bij opstarten.
tot op laatst wel opstarten geen beeld meer hd hoor ik draaien alle koelers hoor ik draaien geeft piepje bij opstarten(niet altijd maar das normaal :) )

Ik heb al een andere videokaart en monitor geprobeerd maar dat mocht niet baten nou moet ik nog geheugen en processor testen, alleen ik kan niemand vinden met dezelde processor of iets dergelijks.
op de computer draait een 2.66 ghz intel pentium 4 ik heb nog een computer ook socket 478 maar dan met een prescot nou weet ik niet of de moederbord van de kapotte die kan draaien.

by the way:heb wel in FAQ gekeken van beeld buizen en kanonnen enzo maar daar wordt ik niet wijzer van.

kan iemand bij helpen die zelfde heeft gehad of er raad mee weet?
en hoe kan ik beste proc testen.
mijn broer zij trouwens iets te zien op laatst bij opstarten zoon scherm van krakers(mensen die dingetjes hacken cracken watje wil) die je ook bij spellen hebt
nou jah dat d8 ie :?kan het een virus zijn?

specs:proc:intel p4 2.66 ghz
geheugen:512 mb samsung pc2700
videokaart:ati radeon 9600 xt 256 mb
mobo:asus p4s333
voeding:350 watt q-tek

• maurice_thalen
niemand??? 8)7

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-02 19:36

Coldcat

HODL

Probeer eens de bios te resetten. Je moet dan een jumpertje om zetten en de batterij er een tijdje uit laten. Hoe het voor jouw moederbord moet kun je wel in de handleiding van je moederbord vinden. (iets van clear CMOS)

Dan zou kunnen helpen maar ik denk het haast niet

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Geef eens een betere omschrijving van het probleem...

Heb je iets veranderd toen hij het ineens niet meer deed?
Heb je gecontroleerd op lekkende condensatoren?
Heb je een stabiele voeding? Meet de atx stekker eens?
maurice_thalen schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:19:

op de computer draait een 2.66 ghz intel pentium 4 ik heb nog een computer ook socket 478 maar dan met een prescot nou weet ik niet of de moederbord van de kapotte die kan draaien.
Als je in de handleiding van je mobo (het kapotte) vindt dat het een FSB van 800 Mhz ondersteunt, zal het de Prescott aankunnen.
Andersom zal het ook werken (de 2,66 Ghz op het mobo van de Prescott) omdat de mobo's meestal downwards compatible zijn.
Om middernacht waarschijnlijk niet nee 8)7 8)7

• maurice_thalen
ik heb gister avond ff de bios gereset en toen ik hem weer opstarte gaf ie dit keer een piepje aan iets van 5 a 6 sec achter elkaar en dan ff weer stil en dan ging ie weer.

ik heb 2 dagen ervoor de netwerk kaart weer in gebruik genomen omdat ik eindelijk internet op die computer kon krijgen doormiddel van een router in plaatst van dat gekloot met software.

ik moet nu werken maar vanavond ga ik ff die processor en het gehuegen testen op de andere computer dat wil wel, kan ik me achteraf ook wel herinneren. |:(

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:12

breinonline

Are you afraid to be known?

Een lange piep? Kijk hier eens.
Verder is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter waarschijnlijk goed om eens na te kijken.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1