Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kant en klare harddisk mp3speler voor de stereo,bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kon zelf niks vinden maar misschien dat iemand iets weet.

Je ziet tegenwoordig tig verschillende portable harddisk apparaten voor weinig, baksteen 30gb voor 200 euro ofzo.

Hebben ze niet zoiets met een desktop harddisk 120gb + een flink schermpje 12 inch ofzo, wat aansluitingen, stereotoren formaat/design?
Dat je het zo op de versterker kan aansluiten en bedienen, geen gedoe met zelfbouw pc's :)

Ik zie alleen maar dvd spelers of dvd spelers met een harddisk erin.
Voor 200 euro kunnen ze dat toch wel op de markt brengen?

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 00:09
Als zoiets er zou zijn, dan zou ik er ook wel een kopen! Dan moet het natuurlijk wel bij de lijn van je hifi-installatie passen, dat is het mooiste.
Het probleem is dat de zelfbouw pc's ofzo geen display hebben, dus je hebt altijd een beeldscherm of tv nodig.
Zo'n apparaat zou dan gewoon een ftd display of zo moeten hebben waarop de id-3 tags van de mp3 op langskomen terwijl het nummer afgespeeld wordt. Ideaal.

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Een beetje DVD-speler kan toch wel mp3-cd's afspelen ? Of zelfs DVD's ? Tv aan, en je display is ook gefixed. Kan je toch mooi voor 4.7 Gb aan muziek op kwijt, zou dat werken ?

Verwijderd

Ik ben een beetje te lui om het uit te zoeken, maar dacht dat er spelers ala kiss waren die dus een harde schijf hebben om video, of audio op te gooien. Deze heb je in allerlei formaten en passen ook mooi bij stereo componenten.

EDIT: hmmm vanaf 400 euro, dacht dat ze goedkoper waren met HD.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 23:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja de kiss bedoelde ik met dvd+hd spelers, erg duur en overbodige divx/dvd zonder scherm.

Nee ik wil geen dvd met "maar" 4.7 gb ik wil ALLES en ruimte over voor de toekomst om alles te kunnen afspelen.
Anders kan je net zo goed een portable speler halen als je weinig ruimte nodig hebt.

Een zelfbouw met tft is natuurlijk geen probleem maar zelfbouw wordt bij mij nooit zo mooi als 1 uit een fabriek.

Zo'n omgebouwde xbox kan ook natuurlijk maar is niet zo mooi, veel overbodig spul en een hoop werk/geld.

Ik smacht er echt naar, ik snap niet dat die dingen er niet zijn.

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 00:09
Beetje late reactie, maar ik heb nu een speler gevonden die het wel kan:

http://www.hifidelio.nl/

Wel een beetje duur (€ 699,-)
Als het spul een beetje goedkoper wordt zou het wel een interessant kunnen worden >:)

Verwijderd

Double J schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:43:

Als het spul een beetje goedkoper wordt zou het wel een interessant kunnen worden >:)
:9~ :9~

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

MSI mega pc is zo'n barebone met klein schermpje, volumeknop, ... Lijkt van ver op zo'n microsysteempje :)

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 12:29

TheBorg

Resistance is futile.

Double J schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:43:

Speelt zelfs FLAC, das wel vet. Ik vind het wel erg duur als je het vergelijkt met de draagbare modellen.

Verwijderd

Ik heb deze Hifidelio onlangs aangeschaft en 700 euries vind ik zelfs spotgoedkoop (relatief gezien dan hè). De geluidskwaliteit is zeer goed. Met 1 druk op de knop (is zelfs zo in te stellen dat je niet eens op 1 knop hoeft te drukken, gewoon cd er in en hij begint te rippen) ript ie een hele cd incl. albumtitel, songtitels, genre, artiestnaam. Je kan alles wat je er op zet ook weer op cd branden. Je kan je eigen playlists samenstellen. Is compatible met vrijwel alles. Je kan je iPod (of een andere MP3 speler met USB) er op aansluiten en de muziekbestanden onderling, dus 2 kanten op, uitwisselen. Kan in een netwerk opgenomen worden (LAN/WLAN), updates van de titeldatabase en firmware via internet. Er zijn vergelijkbare apparaten op de markt van Yamaha (2300 euro), Marantz (2500 euro) en Revox (3500 euro) en McIntosch (> 4000 euro). Dit is een topper, enige nadeel is de afstandsbediening, hier zit geen LCD display op, maar deze schijnt binnenkort als accessoire leverbaar te worden.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:57:
Ik ben een beetje te lui om het uit te zoeken, maar dacht dat er spelers ala kiss waren die dus een harde schijf hebben om video, of audio op te gooien. Deze heb je in allerlei formaten en passen ook mooi bij stereo componenten.

EDIT: hmmm vanaf 400 euro, dacht dat ze goedkoper waren met HD.
Heb er gisteren een (DP-1504) besteld voor 259 euro (zie pricewatch)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1