ok ik heb dit uren aangekeken en ben bang dat deze dus gewoon dood is.. maar ik zal het even voorleggen aan wat meer ervaren gasten hierzo.
anyway, ik heb dus een FLORIDA-TG 19990603 ( oud dingetje
) hier liggen en ik denk.. kzallem es aansluite om straks in me nieuwe case te stoppen.
wat gebeurt er:
zodra ik de voeding erop aansluit begint de PC al te starten ( zonder ook maar iets te doen
.. das al niet goed dus :\ ).. als dan eenmaal het beeldscherm geladen is, geeft het niks anders weer dan een knipperend '_' teken.. geen bios word geladen of iets.
ik heb bios batterijtje vervangen, ram eruit gehaald, CMOS gereset.. misschien dat het aan de bekabeling ligt aangezien ik hier de handleiding neit meer van heb..
zie het plaatje van de aansluiting atm :

is dit dan echt de RiP voor mijn mobo of doe ik dit nou ergens gigantisch fout qua aansluitingen?
alvast bedankt
-jeroen
anyway, ik heb dus een FLORIDA-TG 19990603 ( oud dingetje
wat gebeurt er:
zodra ik de voeding erop aansluit begint de PC al te starten ( zonder ook maar iets te doen
ik heb bios batterijtje vervangen, ram eruit gehaald, CMOS gereset.. misschien dat het aan de bekabeling ligt aangezien ik hier de handleiding neit meer van heb..
zie het plaatje van de aansluiting atm :

is dit dan echt de RiP voor mijn mobo of doe ik dit nou ergens gigantisch fout qua aansluitingen?
alvast bedankt
-jeroen