Toon posts:

[Florida-TG 19990603] Dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok ik heb dit uren aangekeken en ben bang dat deze dus gewoon dood is.. maar ik zal het even voorleggen aan wat meer ervaren gasten hierzo.

anyway, ik heb dus een FLORIDA-TG 19990603 ( oud dingetje ;) ) hier liggen en ik denk.. kzallem es aansluite om straks in me nieuwe case te stoppen.

wat gebeurt er:
zodra ik de voeding erop aansluit begint de PC al te starten ( zonder ook maar iets te doen :S.. das al niet goed dus :\ ).. als dan eenmaal het beeldscherm geladen is, geeft het niks anders weer dan een knipperend '_' teken.. geen bios word geladen of iets.

ik heb bios batterijtje vervangen, ram eruit gehaald, CMOS gereset.. misschien dat het aan de bekabeling ligt aangezien ik hier de handleiding neit meer van heb..

zie het plaatje van de aansluiting atm :
Afbeeldingslocatie: http://img97.exs.cx/img97/5512/DSCN0444.th.jpg

is dit dan echt de RiP voor mijn mobo of doe ik dit nou ergens gigantisch fout qua aansluitingen?

alvast bedankt _/-\o_

-jeroen

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 11:05

TommyGun

Stik er maar in!

Stof die VGA kaart eens af :D

Stof kan kortsluiting maken. Zo werken de fan-aansluitingen op mijn mobo niet meer. Stof hem nu wel vaker. Weer iets geleerd. Verder weet ik die combinatie van stekkertjes niet voor boot etc. Daarom is 't jammer dat je 't boekje niet meer hebt. Kan er zo gauw geen PDF van vinden.

Edit; PCI, ISA, MB RAM sloten etc ook keer uitblazen.

[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 26-11-2004 22:51 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
hm ok dankje zalk zo es ff proberen =) kan best stof zijn idd aangezien dat ding 6 jaar oud is =D

Verwijderd

Topicstarter
nope geen verschil =( dan toch dood?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-08 11:05

TommyGun

Stik er maar in!

Dat durf ik niet te zeggen. Ik had nog ff gezocht naar die stekkertjes/jumper configuratie onderin maar daar is niet al te veel over te vinden. Ik hoop dus voor je dat er een andere GoTter is die dat wel uit z'n kop weet >:)

Suc6 iig!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
mja smooi klote dus =P.. misschien domme vraag maar gaat een dood mobo uberhaupt wel aan? kbedoel zo klein als dat knipperende _ is.. het moet wel geprompt worden, dus is er denkwerk aan de pas geworden, ik snap dat dit een extern systeem kan zijn opt mobo, maar is dit zo?

anders,

Doneer je nieuwe mobo hier ! :D _/-\o_
Pagina: 1