Misschien een ideetje ???

Pagina: 1
Acties:

• Mahena
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-01-2020

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Misschien dat dit al eerder is gevraagt of opgekomen, maar IK heb een GOED IDEE !!! B-)B-)B-)

Als er nu een aparte pagina komt, met diverse links naar websites die de gemiddelde tweaker wel kan gebruiken, zoals een site met informatie hoe je over moet klokken, waar je hardware kunt bestellen (Wacht even, Pricewatch natuurlijk). Ehmm een site met voorbeelden wat er mogelijk is, zoals de cool case gallery van Virtual Hideout.

Ik weet natuurlijk wel dat daar dit forum voor is, maar misschien dat newbies (Daar val ik zelf waarschijnlijk ook nog onder) minder lastig vallen, tenzij jullie dat willen... :):):)

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 13:13

AntonT

One Ton!

• Mahena

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Woops, sorry !!!

"You want some crack?" "I was born with one, pal. I really don't need another one."

• Mahena

Mahena

Doh !!!!

Topicstarter
Maar hij is wel moeilijk te vinden, daar zijn jullie het toch wel met mij eens. Als ik hem zo kon vinden, zou ik deze topic niet gestart hebben

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 13:13

AntonT

One Ton!

Geen probleem hoor...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gewoon links bij volgens mij het pull-down menu van Tweakers.net moeilijk is het niet :?.

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 18:37
LOL

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op woensdag 03 januari 2001 01:55 schreef Mahena het volgende:
Maar hij is wel moeilijk te vinden, daar zijn jullie het toch wel met mij eens. Als ik hem zo kon vinden, zou ik deze topic niet gestart hebben
deze is nog makkelijk te vinden.. andere heb ik iets meer moeite mee, lees vind ik niet zonder rechtstreekse link.
Nee, ik weet niet welke ook alweer.. is't veel te vroeg voor!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Wilde net zelf een draadje openen met deze vraag. Had alleen zelf het idee om het al een soort link op te nemen IN ieder bijpassend forum. Misschien aan het einde van elke FAQ een aantal (vooral ook niet TE veel) links. Een soort "editors-choice".

de betaler vervuilt

Pagina: 1