Toon posts:

Probleem met Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok een kennis van me heeft een probleem met zijn keyboard. Je moet een toets 2 seconden inhouden om een letter / cijfer / whatever tevoorschijn te toveren. Hij heeft al een gloednieuw keyboard gekocht, maar dit heeft het probleem niet opgelost. De herhaalsnelheid staat goed ingesteld dus dat is het probleem niet. Ik heb nog geen virusscan gedaan omdat hij zelf geen virusscanner heeft (ja, ik weet het..) en ik kan maandag pas weer daarheen om er één te installeren. Help! B.v.d.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-02 18:44

Just_I

What did you just say?

Wat voor spec moeten we aan denken (mobo, proc) ? Er zijn overigens ook internet virus scanners, misschien moet je dat even proberen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft ook nog geen internet. Ik weet zijn specs niet echt. Het enigste wat ik weet is dat het een Compaq is van ongeveer 3 jaar oud en draait onder Windows 98. Maar enige suggesties zou fijn zijn, ondanks het feit dat ik op het moment weinig informatie kan geven over de comp.

• Tim_R
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-11-2025
Ga es naar de instellingen voor toetsenbord in het Configuratiescherm en speel daar wat mee...

Ikzelf heb ervaren dat sommige tobo's er boven 35 graden ongeveer mee ophouden... (lag in een gesloten kast samen met een Fijutsu-Siemens met alleen een processorkoeler, zelfs geen fan in de voeding :? en in het bios kon je geen temps zien...)

Dus probeer het eens af te laten koelen als het erg warm is :)

Verwijderd

Topicstarter
In het configuratiescherm heb ik al rondgekeken en wat dingen geprobeerd. Niks heeft geholpen. Een te hoge temperatuur lijkt me sterk. De omgeving is helemaal niet warm en zelfs toen hij een nieuw toetsenbord kocht (die neem ik aan niet boven de 35 graden was bij aankoop) was het probleem niet opgelost. Enige andere suggesties?

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-02 18:10

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Afgaande op de symptomen zit die computer tot over zijn strot vol met malware die alle processorcapaciteit op vreet (ja, ook voor het keyboard is de CPU nodig).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Verwijderd

Topicstarter
Tijd voor een virus- / adware- / whatever-scan.
Pagina: 1