[rml]bladebla in "[ XP MCE] Media Centre 2005 Tips & Tricks"[/rml]
zei:
Het vbs script is hier te downloaden.
Rechter toets -> Opslaan als en neerzetten in C:\Documents and Settings\ALL Users\Menu Start\Programma's\Opstarten
Vervolgens opnieuw aanmelden, of On Standby Close MCE.vbs 1 malig opstarten. (de volgende keer zal het script automatisch worden opstart bij het opstarten van de pc.)
Dit zou moeten werken op ELKE Media Center versie.
Het enige nadeel is dat wscript.exe 15 MB geheugen opslurpt, alhoewel, gekgenoeg maar 5mb op mijn laptop. (wscript.exe zorgt er voor dat vbs bestanden kunnen gestart worden)
Feedback zowel positief als negatief is zeer gewenst! Ook eventueel code verbeteringen. En of het werk met hibernate.
@ Moderators: Dit heb ik expres niet in Tips en Trucks gezet, omdat ik graag feedback zou willen hebben van de of dit inderdaad bij iedereen werkt.
zei:
Dit wilde ik natuurlijk ook, dus ben ik wat gaan programmeren in visual basic script. Ik gebruik Standby op mijn MCE 2005 pc, en zodra je dus op de remote of in de GUI zegt dat ie in standby moet gaan zal ie eerst de GUI afsluiten en dan pas in standby gaan.En-dan-ben-je-nog-niet-tevredenNee, met de pc power-off knop rechtboven op de remote ook de shell eerst afsluiten zou toch nog mooier zijn. Iemand nog een ideetje? Of zie ik een optie over het hoofd en kan het heel simpel.
Het vbs script is hier te downloaden.
Rechter toets -> Opslaan als en neerzetten in C:\Documents and Settings\ALL Users\Menu Start\Programma's\Opstarten
Vervolgens opnieuw aanmelden, of On Standby Close MCE.vbs 1 malig opstarten. (de volgende keer zal het script automatisch worden opstart bij het opstarten van de pc.)
Dit zou moeten werken op ELKE Media Center versie.
Het enige nadeel is dat wscript.exe 15 MB geheugen opslurpt, alhoewel, gekgenoeg maar 5mb op mijn laptop. (wscript.exe zorgt er voor dat vbs bestanden kunnen gestart worden)
Feedback zowel positief als negatief is zeer gewenst! Ook eventueel code verbeteringen. En of het werk met hibernate.
@ Moderators: Dit heb ik expres niet in Tips en Trucks gezet, omdat ik graag feedback zou willen hebben van de of dit inderdaad bij iedereen werkt.
[ Voor 12% gewijzigd door PenguinPower op 27-11-2004 18:17 ]