NA de tal van topics die ik tegenkom over welke hosts goed zijn, leek het me een beter idee er eentje te maken waarin mensen slechte hosts kunnen aangeven, wel met gestaafde redenen natuurlijk. Kwestie van te weten welke host we al niet nemen...
En dan gaan webhosts elkaar zwart lopen maken....
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 07:04
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
En hoe vaak lees komen er dan webhosters op deze lijst terecht omdat toevallig pietje gewoon een enorme idioot was, maar vind dat de schuld bij de webhoster lag.
De TheBOrg heeft wel gelijk vind ik hoewel de 2de reply mn zelf wel het onderscheid kan maken wie er in fout was, ik wacht nog enkele reply's af voor ik mijn bijdrage doe...
Beetje zinloos dit maar ok everyone has to try 
Tip: zoek geen hosting bedrijven uit die gerunt worden door 14 jarige dan zit je meestal wel goed
Tip: zoek geen hosting bedrijven uit die gerunt worden door 14 jarige dan zit je meestal wel goed
[ Voor 3% gewijzigd door Aapje op 26-11-2004 21:23 . Reden: typo ]
Dit topic is gedoemd om uit te groeien tot één grote lijst ongefundeerde rants, en dat willen we hier toch echt niet hebben. De I&T Hosting FAQ bevat meer dan genoeg links naar ervaringen-sites die voor dit doel prima geschikt zijn.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()