Een tijdje geleden heb ik voor mijn tante een computer besteld (Celeron 400, 64 Mb, Asus ME99, gebaseerd op Sis620 chipset (die dingen werden bij Mycom een tijdje lang in hun basis PC gepropt)).
Ik heb alles netjes geïnstalleerd, maar sinds het begin is er iets raars aan de hand: die PC springt af en toe vanzelf aan, vaak op dezelfde dag van de week. Na zo'n spookstart is de resolutie ook vaak 640x480.
Ik heb werkelijk geen idee wat er mee aan de hand zou kunnen zijn; ik heb al van alles geprobeerd :?:?
. Het lijkt erg op een probleem in de bios, maar dat is het volgens mij niet: Wake-on-LAN, Wake-on-ring en "wake on time" staan allemaal uit. Ik heb de BIOS ook al eens geflasht. Op internet heb ik er tot nu toe niets over kunnen vinden, ook niet bij Asus of SiS.
Weet iemand raad?
Ik heb alles netjes geïnstalleerd, maar sinds het begin is er iets raars aan de hand: die PC springt af en toe vanzelf aan, vaak op dezelfde dag van de week. Na zo'n spookstart is de resolutie ook vaak 640x480.
Ik heb werkelijk geen idee wat er mee aan de hand zou kunnen zijn; ik heb al van alles geprobeerd :?:?
Weet iemand raad?
Never stop seeking what seems unobtainable...