Toon posts:

Wat is de beste webcam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag van jullie willen weten wat de beste webcam is... het liefst moet ie usb zijn, en een beetje prettige resolutie.
Iemand iets aan te bevelen?

alvast bedankt.
- OkkiZ

O ja, het zou wel handig wezen als ie ook streaming video op het web kon zetten...

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

Als je een fatsoenlijke resolutie en fps wilt hebben moet je GEEN usb pakken (tenzij het alleen voor internet bedoeld is).
Voor internet maakt et allemaal eigenlijk geen reet uit want 6 fps is al VEEL voor een netmeeting en voor een homepage TE veel.

Wil je meer dan dat, is een pci interface kaartje webcam combinatie beter en sneller.

Wil je nog beter dan dat dan zul je een mirovideo 10+ moeten kopen ofzo en een gewone videocamera.

Als je het simpel houd kies dan voor de bekendere merken: logitec, philips, creative

Verwijderd

Topicstarter
het is inderdaad alleen voor internet, gewoon wat ouwehoeren :P

enig id wat van die bekendere merken de beste is?

Verwijderd

Ik heb eergisteren de Philips Vesta Pro gekocht. Dit naar aanleiding van goede recensies van anderen en een positief verhaal in Computer Idee. Ik weet dat het een slecht blad is maar ze hadden wel mooi 9 verschillende plaatjes van hetzelfde onderwerp met de verschillende webcams afgedrukt. Kijk anders zelf ff in dat blad welke plaatjes jij het mooiste vindt, mij heeft het wel geholpen. Ik ben heel tevreden met mijn Webcam, het is een echte aanrader en dat gezeur over instabiliteit van de Philips webcam is met het extra bijgeleverde voetje verleden tijd.

Succes, Frits