Toon posts:

[JS] returnvalue krijgen vanuit ander domein

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De situatie is alsvolgt.

Op domein X staat een formulier waar je -nadat je op een button hebt gedrukt- een showModalDialog krijgt. Het formulier dat daarin wordt geladen komt van domein Y. Als er op een link is gedrukt wordt een waarde met window.returnValue teruggegeven, maar ik krijg steeds undifined terug.

Is het wel mogelijk om dit te doen tussen 2 domeinen?

De scripts:
code:
1
2
3
<input type="button" name="selbestand" 
onClick="Javascript:var foto = showModalDialog('http://www.domeinY.nl/selectfile.php','GetFoto','resizable: no; help: no; status: no; scroll: no; dialogWidth:400px; dialogHeight:300px');
alert(foto);" value="Selecteer bestand">
code:
1
<a href="#" onClick="javascript:window.returnValue = 'hallo';window.close();">test</a>

sorry voor het verneuken van de lay-out

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 20:44 ]

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik denk wel dat zoiets kan.

Op ouderwetse warezsites zag je altijd dat je moest voten bij toplists, en als je alle toplist-pagina's had geopend startte je download pas. (met een virus :P)

[ Voor 4% gewijzigd door Blaise op 26-11-2004 21:16 ]

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 10:29
Ik denk zelf dat het niet mag vanwege security reasons enzo, maar hier is vast meer over te vinden op MSDN ofzo.

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05 16:37

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Zo'n vraag is laatst ook al langsgekomen, ik meen dat toen bleek dat het bij verschillende subdomeinen wel kan (dmv. document.domain goed zetten, bijv. 'bomenknuffelaar.nl' op zowel spef1.bk.nl als spef2.bk.nl). Cross-domain javascript kan dacht ik nooit.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
damn, iemand een idee hoe ik dit dan kan oplossen?

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Wellicht kan je parameters meesturen met de URL en dan steeds de parameters uitlezen?
Pagina: 1