Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[feat] Heading rml tag

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het op de W&G meeting het er al met crisp over gehad, ik zou graag een heading tag terug zien. Eéntje maar, want zoveel structuur zit er doorgaans niet in een post.

[h]Kopje[/h] wordt bijvoorbeeld <h3>Kopje</h3>, wat resulteert in een heading in een geschikte kleur, dus topictitel-rood in de T.net template.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik zou dan liever alle tags zien die ik nodig heb om de WOS FAQ te maken :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:39:
Ik zou dan liever alle tags zien die ik nodig heb om de WOS FAQ te maken :)
Eigenlijk is een FAQ niet echt een topic, en zou je voor FAQ's een apart systeem moeten hanteren. Nadeel is dan dat FAQ's niet doorzoekbaar zijn met de search, en ik weet niet of het mogelijk is om in een forum te linken naar een extern bestand of systeem of iets dergelijks.

Het beste alternatief dat ik op dit moment voor je heb is dat FAQ's dan nog maar even als HTML worden ingevoerd, maar zonder (al teveel) styles eraan toegekend. Een aparte stylesheet, of apart gedeelte in de hoofd-stylesheet zou aardig wat op kunnen vangen als je afspreekt alle FAQ's in een div met class="faq" te zetten of iets dergelijks.

Voor de rest mis ik volgens mij niet veel functionaliteit die gebruikers in een topic eventueel nodig zouden kunnen hebben. :)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Het apart opnemen van FAQ's heeft naast het niet doorzoekbaar zijn nog een groot aantal nadelen (denk aan het niet zichtbaar zijn in een topic listing, het niet automatisch 'resolven' van URL's naar friendly urls, apart authenticatie systeem, e.d.) welke ongetwijfeld op te lossen zijn maar misschien meer nadelen brengen dan voordelen.

Persoonlijkt geeft een set RML tags die genoeg bieden om WOS op te maken mij een boel voordelen (denk aan het mogelijk maken voor normale users om Howto's te maken) :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Done @ 1.9.4

toch gewoon 3 levels: h1 t/m h3
styling moet ik nog naar kijken...

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.