Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[GPS] waar te vinden gps voor boot

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voor de kerst ben ik op zoek naar een leuek gps voor op de boot

wie weet waar ik een gps voor een niet al te duur prijsje zeg rond de 300 tot 400 euro kan vinden met de volgende spec

1 voor op de boot
2 kleuren display
3 kaart nederland
4 snel leverbaar

iemand

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Waar heb je zelf al gezocht?
gps.pagina.nl
www.dsh2000.nl
http://www.gps-garmin.nl

Met een beetje eigen inzet kan je voldoende antwoorden vinden ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
hey die dsh2000 had ik nog nie gevonden
daar ga ik ff kijken :D

• MrHighStone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
Als je zoekt naar een inbouw GPS met kleurenscherm, dan wens ik je succes, want ik heb ze nog niet gezien voor die prijs.
- Zoek je inbouw of hand?
- Zoek je er een met of zonder map functionaliteit (ikzelf zit hier over in twijfel), sommige GPS'en hebben een vrij basic kaart erin zitten en tegen meerprijs zijn meer gedetailleerde kaarten verkrijgbaar?

Ik heb een tijdje terug de Furuno GP32 bekeken, erg goed een mooi apparaat, met precies die features waar je als zeiler (?) iets aan hebt, maar map functionaliteit ontbreekt, en ook geen kleur. Wel te krijgen voor iets onder de 400 euro.

Een andere die je kunt bekijken is de Garmin FX324, ook zwartwit maar zeer gedetailleerd scherm en met map functionaliteit.

Ook ben ik van de week ergens een GPS icm FishFinder tegengekomen, ook zwartwit dacht ik, voor iets onder 500 euro. Ik weet alleen niet meer waar en welk merk het was...

Een file op de A12 is nooit grappig...

Verwijderd

Topicstarter
MrHighStone

kijk dat zijn goeie tips :)
ikm ga me verdiepen in die Garmin FX324

en die Furuno GP32

het is niet voor een zeiler maar voor motor boot :)
mag zo wel inbouw als hand zijn, afhankelijk van de prijs natuurlijk

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

AlwaysConnected, hier op GoT wordt toch echt wat inzet verwacht van mensen voordat ze een topic over een bepaald onderwerp openen.

Ik zie in jouw topic wel heel erg weinig inzet om erachter te komen wat de gps-markt te bieden heeft. Oftewel: wees niet zo lui, en ga er zelf mee aan de slag :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.