Ik heb nog geen jaar geleden een HT-set samengesteld waaronder een Pioneer DV-656-A dvd-speler. Vanmiddag heb ik toevallig een drietal DVD's gekocht (Ronin, True Romance en Scarface, ja bij de FRS
). Eerst Ronin erin, de speler blijft op "loading" staan. Daarna hetzelfde bij de andere DVD's. In mijn computer doen ze het wel dus het euvel ligt aan mijn DVD-speler.
Nou heb ik de Pioneer nog geen jaar en gebruik ik hem niet bijzonder veel maar toch is de kop kennelijk bevuild. Dat vind ik erg snel voor zo'n speler. Is het verstandig om de speler nou terug te sturen naar waar ik hem gekocht heb (Rik Stoet, Den Haag) en daarvoor (verzend)kosten te maken of kan ik hem beter bij Stafhorst, dat hier 500m verder op is) laten schoonmaken?
Nou heb ik de Pioneer nog geen jaar en gebruik ik hem niet bijzonder veel maar toch is de kop kennelijk bevuild. Dat vind ik erg snel voor zo'n speler. Is het verstandig om de speler nou terug te sturen naar waar ik hem gekocht heb (Rik Stoet, Den Haag) en daarvoor (verzend)kosten te maken of kan ik hem beter bij Stafhorst, dat hier 500m verder op is) laten schoonmaken?
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford