DVD-speler schoonmaakbeurt: naar wie?

Pagina: 1
Acties:

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 21:25

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
Ik heb nog geen jaar geleden een HT-set samengesteld waaronder een Pioneer DV-656-A dvd-speler. Vanmiddag heb ik toevallig een drietal DVD's gekocht (Ronin, True Romance en Scarface, ja bij de FRS :) ). Eerst Ronin erin, de speler blijft op "loading" staan. Daarna hetzelfde bij de andere DVD's. In mijn computer doen ze het wel dus het euvel ligt aan mijn DVD-speler.

Nou heb ik de Pioneer nog geen jaar en gebruik ik hem niet bijzonder veel maar toch is de kop kennelijk bevuild. Dat vind ik erg snel voor zo'n speler. Is het verstandig om de speler nou terug te sturen naar waar ik hem gekocht heb (Rik Stoet, Den Haag) en daarvoor (verzend)kosten te maken of kan ik hem beter bij Stafhorst, dat hier 500m verder op is) laten schoonmaken?

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-02 12:39
Daar zijn ook voor die speciale reinigings cd's voor. Dit zijn gewone muziek cd's met een klein borsteltje eronder zodat je lens wordt schoongepoetst.

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:53
Ik zou hem gewoon terug sturen als je nog garantie hebt. Wie zegt er dat alleen de lens vies is, en er niet meer aan de hand is.
En tegenwoordig rekenen ze ook belachelijke reparatie kosten, dus het zal bijna niet uitmaken in de kosten.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
GH45T schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:00:
Daar zijn ook voor die speciale reinigings cd's voor. Dit zijn gewone muziek cd's met een klein borsteltje eronder zodat je lens wordt schoongepoetst.
Ja die heb ik zelf en net geprobeerd maar zonder succes. Misschien nog een paar keer proberen.

• -Stef-

-Stef-

Slainthe!

Topicstarter
BHZ-Robert schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:00:
Ik zou hem gewoon terug sturen als je nog garantie hebt. Wie zegt er dat alleen de lens vies is, en er niet meer aan de hand is.
En tegenwoordig rekenen ze ook belachelijke reparatie kosten, dus het zal bijna niet uitmaken in de kosten.
Ja, da's waar. Het hoeft natuurlijk niet persee de lens te zijn.