[USB] Bestaat wat ik wil?

Pagina: 1
Acties:

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:13

hneel

denkt er het zijne van

Topicstarter
Wat ik wil is: een 3.5" module aan de voorkant met een USB 2.0 poort. Dat mag in combinatie met een cardreader zijn, maar de USB poort is eigenlijk het belangrijkste.

Zulk soort dingen zijn er wel, maar ik zoek er een die van binnenuit ook met een USB stekker wordt aangestuurd. Niet zoeen die met een header-connector op het moederbord moet. Mijn moederbord heeft namelijk slechts USB 1.1 en daar heb ik ook al een USB poort van aan de voorkant zitten.

Ik wil die USB bay "voeden" vanaf een USB 2.0 kaart als bv deze. Eentje met een interne poort er bij.

Ik ben gisteren al bij een aantal zaken wezen kijken, maar die hadden dus alleen van die bay's die aan het moederbord moeten worden aangesloten.

[ Voor 13% gewijzigd door hneel op 26-11-2004 19:07 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zo'n aansluiting aan de voorkant is niks meer dan een stukje juist gevormd ijzer gekoppeld aan het juiste draadje. Desnoods knip je een kabel open en koppel je de juiste draadjes aan elkaar en het werkt.

ps: Dit geldt natuurlijk alleen voor verlengen. Als je van 1 aansluiting 2 wilt maken heb je wel logica nodig ;).

[ Voor 23% gewijzigd door Janoz op 26-11-2004 19:09 ]

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'