Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/HD/HDD070_00_webImage198.jpg

om bovenstaand apparaatje gaat het dus.

En het probleem is dat ik em niet meer aan of uit krijg.

het verhaal
Ik wou hem vanmorgen aan doen en dat wou hij niet bleef op een wit scherm hangen.
Toen uitgedaan met de reset optie volume + en power/play knop
Ben toen maar weg gegaan zonder en bij aan komst thuis het weer geprobeerd toen aanlaten staan en kreeg: Afbeeldingslocatie: http://www.kb.philips.com/SRVS/Data/KKB_CE_Global_AUDIO/KnowledgeBases/HDD_AUDIO_Jukebox/attach/DatabaseError.gif
daarna weer uitgedaan ff gelezen op internet en handleiding en die zeiden plug de HDD in met het kabeltje en dan komt het goed, NIET DUS ! kreeg het plaatje van dat hij verbonden is met de computer en krijg dat niet weg :(

wie kan mij helpen?

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb dit ding een dag gehad maar heb hem huilend teruggebracht.

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-11 19:11

KnOeFz

no comment...

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:30:
[afbeelding]

om bovenstaand apparaatje gaat het dus.

En het probleem is dat ik em niet meer aan of uit krijg.

het verhaal
Ik wou hem vanmorgen aan doen en dat wou hij niet bleef op een wit scherm hangen.
Toen uitgedaan met de reset optie volume + en power/play knop
Ben toen maar weg gegaan zonder en bij aan komst thuis het weer geprobeerd toen aanlaten staan en kreeg: [afbeelding]
daarna weer uitgedaan ff gelezen op internet en handleiding en die zeiden plug de HDD in met het kabeltje en dan komt het goed, NIET DUS ! kreeg het plaatje van dat hij verbonden is met de computer en krijg dat niet weg :(

wie kan mij helpen?
Is het je nog gelukt it op te lossen? keniemand die voor de kerst HDD 065/00 heeft gekregen en die heeft het zelfde probleem. |:( Waarschijnlijk gebeurt toen ze niet op het ontkoppel icoontje klikte in de pc software en het apparaatje van de kabel losmaakte maar het lijkt me belachelijk als zo'n apparaatje daar niet tegen kan.

Is het op te lossen of wordt het retour winkel?

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:16

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

probeer eens alle knoppen tegelijkertijd in te drukken, het klinkt raar maar het was een tip die bij mij ooit gewerkt heeft toen die van mij vastzat.

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

:( ook dat werkt niet

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Gezocht naar harde-reset methode?
Batterij er uit en er weer in?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 17:17

Dentheman

Zie signature

Spyro_the_Dragon schreef op maandag 27 december 2004 @ 20:23:
Gezocht naar harde-reset methode?
Batterij er uit en er weer in?
Dan moet je eerst het hele zootje losschroeven, er zit namelijk een interne accu in.

Zie ondertitel

• KnOeFz

KnOeFz

no comment...

Reset waren we mee begonnen (volume+ samen met pijl omhoog indrukken) maar het haalde allemaal niets uit. Openschroeven niet aan begonnen met een nieuw apparaat. Hij is terug naar de winkel, geld terug gehad.

[ Voor 14% gewijzigd door KnOeFz op 30-12-2004 09:58 ]

Pagina: 1