Toon posts:

Sluiten van topics

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind dat er de laatste tijd wel heel vaak en heel veel topics op slot gegooid worden omdat het onderwerp al meer aan bod was gekomen en omdat het wel ergens in een FAQ te vinden is.

Als jullie die manier van redeneren blijven doorzetten dan kan je binnenkort het forum evengoed afschaffen en een website met alleen maar FAQ's opzetten.

Dat bepaalde simpele dingen naar een FAQ verwezen worden begrijp ik, en dat sommige 'ik ben te lui om zelf te googlen' topics eruit gaan snap ik ook. Maar niet iedereen heeft het besef of de basic kennis om alles ineens uit een FAQ te halen. Sommige mensen hebben soms een klein schopje in de juiste richting nodig om zelf verder te kunnen.

Als dit soort kick-offs niet meer mogen en constant met locks worden bestraft vrees ik dat tweakers op termijn zijn eigen ondergang aan het voorbereiden is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:25:
Sommige mensen hebben soms een klein schopje in de juiste richting nodig om zelf verder te kunnen.
Dat soort mensen horen dan denk ik niet thuis hier... (beetje bot gezegd dan)

Je bent niet verplicht hier te komen.. Internet bied genoeg alternatieven

[ Voor 12% gewijzigd door Silent Thunder op 26-11-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet wordt van het tweakers publiek verwacht dat ze zelf een beetje basis kennis hebben, en dus ook de basis kennis dat het normaal is dat je op een forum eerst de faq leest, en kijkt of er over je vraag al een topic is. Ik heb er weinig problemen mee moet ik zeggen, met het huidige beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:25:
Ik vind dat er de laatste tijd wel heel vaak en heel veel topics op slot gegooid worden omdat het onderwerp al meer aan bod was gekomen en omdat het wel ergens in een FAQ te vinden is.
Kan je vijf concrete voorbeelden geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
Je bent niet de 1e, en ook zeker niet de laatste die met een verhaal als deze komt. Echter komen er nou eenmaal steeds meer users bij, en een moderator kan niet per user gaan uitzoeken of hij het topic nou wel of niet sluit.

Als je gewoon conform de regels post zul je hier dan ook nooit last van hebben.
En natuurlijk verwijzen we je naar de FAQ's, zeer vaak is daar het antwoord dan ook te vinden.
En dat kleine schopje in de juiste richting krijgen ze vaak in de sluit msg van de moderator, die ze dan meestal op andere topis die over het zelfde probleem gaan wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 08:33
Heb je ook concrete voorbeelden? Dat praat misschien een stuk makkelijker :)

Was het vroeger dan zoveel anders? Ik kom hier namelijk al best een tijdje, en dit soort topics bestaan al zo ongeveer net zo lang als GoT bestaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:20

SkyStreaker

Move on up!

Het op slot gooien van een topic is ook om een beetje de kwaliteit te kunnen waarborgen van tweakers en gaat onder andere een databasechaos tegen van topics. Ik persoonlijk vind dat een topic (en hier heb ik ook wel eens mijn vingers in den beginne aan gebrand) waarin duidelijk onsamenhangend gereutel in voorkomt en waar niet de minste moeite is genomen om zelf de boel op te lossen ook op slot moet kunnen. Leren met vallen en opstaan, dat hebben we hier allemaal wel gehad.

Als een topic slecht begint, maar echt zinvol wordt, dan gooien ze hem heus niet zo snel op slot. En ben je er echt op tegen, dan kan hij, als je met de juiste argumenten komt, heus wel weer geopend worden.

Zelf vind ik het allemaal wel meevallen en tja... De moddereters :P zijn ook maar mensch he?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 22:11

janklp

FortyTwo Capital

Ik zou eerder zeggen dat er de laatste tijd wel heel erg veel slechte topics gemaakt worden. Allemaal vragen waarvan de sp 1 regeltje groot is, vind je het gek dat zo'n topic even gesloten word :+

Iedereen hier op GoT heeft er wel eens een iets mindere post tussen zitten maar als ik sommige nieuwe users ook zie dan hebben die een lijst met allemaal zelf aangemaakte topics die op slot gaan. Mensen moeten wel hun voordeel doen met wat een mod hun verteld.

Een mod wil overigens (bij mijn weten) niet betweterig doen maar die wil het forum schoon houden. Als er spam gemeld wordt dan moet zo'n topic gewoon dicht. Zo is dat nou eenmaal.

[ Voor 54% gewijzigd door janklp op 26-11-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Laatst online: 22:40
Dit is mij de laatste tijd ook opgevallen. Volgens mij is het aantal nieuwe users ook sterk gegroeid de afgelopen tijd.

Helaas zien veel mensen GoT als een helpdesk, terwijl het ver van dat is. Als de TS zelf geen initiatief neemt kunnen wij hem hier ook niet helpen.

Nieuwe users gaan er ook vaak vanuit dat wij alles uit ons hoofd weten, en vinden het daardoor overbodig om
1) ABN te praten, (met interpunctie :P)
2) specs te geven (die zijn toch niet belangrijk)
3) toch vaak adviezen te negeren (90 mensen die zeggen dat het aan de voeding ligt, en alleen de TS is er nog stunnig van overtuigd "dat het de voeding niet kan zijn want die is wel 300Watt")
4) vaak reply's te missen ("eroverheen" lezen dus...)
5) absoluut niet zoeken (google, faq, search)

Naar mijn idee is het ook helemaal geen schande als je allereerste topic wordt gesloten wegens een van bovenstaande reden. Het wordt echter een probleem als een user ons op die manier blijft zien, op zo'n moment vind ik het dan ook een goed idee voor een redirect naar beginnersweb ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Green.Velvet:

Als jullie die manier van redeneren blijven doorzetten dan kan je binnenkort het forum evengoed afschaffen en een website met alleen maar FAQ's opzetten.
Je hebt zojuist de ideale situatie op GoT omschreven :+
Dat bepaalde simpele dingen naar een FAQ verwezen worden begrijp ik, en dat sommige 'ik ben te lui om zelf te googlen' topics eruit gaan snap ik ook. Maar niet iedereen heeft het besef of de basic kennis om alles ineens uit een FAQ te halen. Sommige mensen hebben soms een klein schopje in de juiste richting nodig om zelf verder te kunnen.
Even zonder gekheid: het leeuwendeel van het wel of niet slagen van een topic zit 'm in de topicstart. Hoe onbenullig het onderwerp ook is (niet te, natuurlijk ;)) kan in principe normaal beantwoord worden als de topicstart maar duidelijk maakt dat jij iemand bent die het verdient om een schopje in de goede richting te krijgen. Het klinkt een beetje hautain, maar 't is wel de realiteit :)
Als dit soort kick-offs niet meer mogen en constant met locks worden bestraft vrees ik dat tweakers op termijn zijn eigen ondergang aan het voorbereiden is... :(
Mwah, dat zal zo'n vaart niet lopen, want je bent niet zeker de eerste die dat roept, en -ben ik bang- niet de laatste :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Er blijven juist veel vaker topics open die op grond van de FAQ/Regels/Voowaarden juist gesloten zouden moeten worden. Nieuw systeem problemen.., [rml][ 98] precieze stappen van het opstarten van een windows PC[/rml] en Sata harde schijf word niet in bios herkend als klein voorbeeld.

Verder kan ik me herinneren ooit iemand uit een probleem te hebben geholpen door letterlijk in een slowchat dingen uit te vinden. Deels ligt het aan de bereidheid van een gebruiker om te helpen bij een topic wat hij dan voor de 100e keer exact hetzelfde beantwoordt. De 101e keer denkt hij dan, ja dag.

[ Voor 5% gewijzigd door Guardian Angel op 26-11-2004 19:18 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:49

AzzKickah

06-CENSORED

Het valt mij inderdaad op dat er de laatste weken ontzettend veel n00b-topics worden geopend. Ze barsten van de Breezer- en chat-taal en zonder enige vorm van interpunctie.
Daarbij kun je vaak uit de startpost al opmaken dat de TS absoluut helemaal niks zelf heeft ondernomen, laat staan dat hij bij het reggen de voorwaarden en zo heeft gelezen. Dus ook de standaard FAQ's slaan ze over, voordat ze hun aller-eerste post maken.

Ik vind het niet meer dan terecht dat zulke topics worden dicht-gegooid, ik erger me namelijk groen en geel aan dat soort topics.

Stomme kut-n00bs, denk ik dan altijd :( GRRRR

Voorbeelden:

[rml][ bios] asus P2L-B boot niet meer[/rml]
Foto's zonder achtergrond.
[rml][ AMD]Sempron, Athlon, Thoroughbred -> ik zie t bos niet meer[/rml] (ja, van mezelf :D )

Allemaal van die search/FAQ-gevalletjes, en zo kan ik echt nog wel ff doorgaan...

[ Voor 22% gewijzigd door AzzKickah op 26-11-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:11:
Er blijven juist veel vaker topics open die op grond van de FAQ/Regels/Voowaarden juist gesloten zouden moeten worden. Nieuw systeem problemen.. en Sata harde schijf word niet in bios herkend als klein voorbeeld.

Verder kan ik me herinneren ooit iemand uit een probleem te hebben geholpen door letterlijk in een slowchat dingen uit te vinden. Deels ligt het aan de bereidheid van een gebruiker om te helpen bij een topic wat hij dan voor de 100e keer exact hetzelfde beantwoordt. De 101e keer denkt hij dan, ja dag.
Zulke toestanden juich ik zeker niet toe, begrijp me niet verkeerd. Maar ik blijf erbij dat er soms wel heel snel gelosten wordt.

Nuja policy is policy, ik zwijg al :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twynn schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:28:
Was het vroeger dan zoveel anders? Ik kom hier namelijk al best een tijdje, en dit soort topics bestaan al zo ongeveer net zo lang als GoT bestaat :)
Anders was het wel, want GoT was kleiner en er was dus wat meer ruimte voor topics op een wat minder hoog niveau (zo heb ik ooit 's een topic geopend met als titel 'Vaag probleem' oid, en dat ging niet op slot). Maar nu er veel meer users zijn (zes keer meer in vier jaar tijd), vind ik het niets meer dan logisch dat bepaalde topics dicht moeten. Er is geen sprake van dode fora, en een noodzaak om het beleid wat minder streng te maken is er niet, imho. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:19:
Nuja policy is policy, ik zwijg al :+
Ik had liever wat voorbeelden van je gezien ipv je stilzwijgen.

Als het er zoveel zijn waarom pik ik er een no time een zwik uit waarbij jouw idee verre van juist is?

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

AzzKickah schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:18:

Stomme kut-n00bs, denk ik dan altijd :( GRRRR
En dit getuigt van hoog niveau wil je zeggen?

Daar erger ik mij aan. Mensen die vergeten dat ook zij zijn begonnen met een weinig aan kennis en dan vervolgens uit de hoogte doen. :/

Iedereen is een groentje in het begin O-)

[ Voor 7% gewijzigd door SkyStreaker op 26-11-2004 19:37 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

tranztaz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:36:
[...]

Daar erger ik mij aan. Mensen die vergeten dat ook zij zijn begonnen met een weinig aan kennis en dan vervolgens uit de hoogte doen. :/

Iedereen kan lezen, dus hebben ze ook kunnen lezen dat ze eerst de voorwaarden en de FAQ's moeten lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Daarover zijn wij het eens, begrijp me niet verkeerd. Ik heb het specifiek over "kut-n00bs" ipv. "ik erger mij aan nieuwe gebruikers". Snappie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:52
tranztaz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:36:
[...]

zolang je het denkt is er toch niks mis mee? :? Als je het maar niet typt. Mja, je mag er alles van denken wat je wilt. Wie is iemand om te verbieden wat iemand mag denken..

[ Voor 51% gewijzigd door Silent Thunder op 26-11-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Silent Thunder schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:02:
[...]

zolang je het denkt is er toch niks mis mee? :? Als je het maar niet typt. Mja, je mag er alles van denken wat je wilt. Wie is iemand om te verbieden wat iemand mag denken..
Thanx dude! Dat waren de woorden die ik eigenlijk zocht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Tja, tis weer einde jaar :)

Dit is de standaardconjunctuur van een technisch forum: ergens in september stijgt de hoeveelheid baggertopics in gelijke mate met het aantal mensen dat plots voor het eerst op Kennisnet op middelbare school cq. een dikke uni-pijp op de TU kan spelen. Daar zit verschrikkelijk veel onzin tussen wat we simpelweg moeten sluiten om het forum niet te laten overstromen, en wat gewoon met 3 minuten Google of GoT-search opgelost had kunnen worden. Die gesloten topics kunnen we wel uit 'coulantie' laten openstaan, maar als slotje is het ook nog een 'waarschuwing' voor de anderen die met te basale of summiere topics willen starten.

En met iedere maand die het schooljaar vordert daalt het aantal slotjes, totdat we in de zomervakantie vrijwel niets meer hoeven te sluiten en vrijwel alleen nog maar prettige discussies op niveau overhouden :)

Het was mij en een hoop mensen overigens al opgevallen dat 'september laat viel dit jaar' :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
curry684 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:04:
Tja, tis weer einde jaar :)

Dit is de standaardconjunctuur van een technisch forum: ergens in september stijgt de hoeveelheid baggertopics in gelijke mate met het aantal mensen dat plots voor het eerst op Kennisnet op middelbare school cq. een dikke uni-pijp op de TU kan spelen. Daar zit verschrikkelijk veel onzin tussen wat we simpelweg moeten sluiten om het forum niet te laten overstromen, en wat gewoon met 3 minuten Google of GoT-search opgelost had kunnen worden. Die gesloten topics kunnen we wel uit 'coulantie' laten openstaan, maar als slotje is het ook nog een 'waarschuwing' voor de anderen die met te basale of summiere topics willen starten.

En met iedere maand die het schooljaar vordert daalt het aantal slotjes, totdat we in de zomervakantie vrijwel niets meer hoeven te sluiten en vrijwel alleen nog maar prettige discussies op niveau overhouden :)

Het was mij en een hoop mensen overigens al opgevallen dat 'september laat viel dit jaar' :P
Het is anders net deze attitude die me wat stoort.

De 'hogere' klasse die neerkijkt op de 'simpele noob' die zijn eerste stappen in de computer-wereld zet.

Sommige mensen vergeten blijkbaar heel snel hoe ze zelf begonnen zijn. En ik vraag me dan af in hoevere dat deze 'higher class' het zou gevonden hebben als ze in hun pc-puberteit direct op hun kop zouden gekregen hebben van 'ach man rot op lees de FAQ maar'...

Maja... 't zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Welnee, maar je moet wel bijhouden dat GoT geen helpdesk is. Ik ben bijvoorbeeld een complete n00b op het gebied van Linux, maar nadat ik me erin verdiept had, had ik vrijwel geen topic nodig (1, en het probleem daarvan is nooit opgelost geraakt). Zolang je maar een duidelijke topicstart maakt, waarin je aangeeft wat je gedaan hebt en andere relevante onderwerpen, zal de "hogere klasse" er helemaal geen bal om geven of je een complete beginner bent, of al jaren in het vak zit. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:08:
[...]

Sommige mensen vergeten blijkbaar heel snel hoe ze zelf begonnen zijn.
Zoals ik hierboven al aangaf, ik ben begonnen door me gewoon in de materie te verdiepen ipv simpel vragen gaan stellen. :)
En ik vraag me dan af in hoevere dat deze 'higher class' het zou gevonden hebben als ze in hun pc-puberteit direct op hun kop zouden gekregen hebben van 'ach man rot op lees de FAQ maar'...

Maja... 't zal wel aan mij liggen.
Tja, like I said above. GoT is voor mij een laatste redmiddel, als ik elk andere optie die ik kon vinden niet werkte. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door pasta op 26-11-2004 23:14 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Guardian Angel schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:21:
[...]

Ik had liever wat voorbeelden van je gezien ipv je stilzwijgen.

Als het er zoveel zijn waarom pik ik er een no time een zwik uit waarbij jouw idee verre van juist is?
Ik kan wel eens rondkijken, maar ik spreek over een periode van de laatste weken dat het me begon op te vallen. En ik heb toevallig geen databaseje aangemaakt om al de topics in te catalogeren.

Mijn nederige excuses daarvoor. En verder mag men dit draadje ook snel op slot gooien zodat geen enkele GoT'er zich nog moet verlagen in een discussie over de nieuwelingen of verstandelijk minder bedeelden die in een computer hun hobby of tijdverdrijf zien...

GoT moet zeker geen vuilnisbelt worden. Er is in de archieven al een serieuse schat aan informatie te vinden. Maar de houding van 'we aanvaarden alleen kwaliteitsvragen van hoog niveau' blijft soms ergerlijk.

En dan kruip ik nu terug in my humble cave.. sorry voor het storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Maar de houding van 'we aanvaarden alleen kwaliteitsvragen van hoog niveau' blijft soms ergerlijk.
We hopen dan ook dat zoveel mogelijk mensen toch de moeite nemen om de 'serieuze' beginners een eindje op weg te helpen, en de luiaards de juiste links te wijzen, dan komt alles goed :)

Verder kan deze wel dicht ja, aangezien dit al wel heel erg vaak langs is gekomen in LA ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 23:08:
[...]

Het is anders net deze attitude die me wat stoort.
Maakt niet uit hoor ;)
Sommige mensen vergeten blijkbaar heel snel hoe ze zelf begonnen zijn.
Nee hoor, ik ben 20 jaar geleden met de Commodore 64 begonnen met boeken lezen en zelf dingen uitproberen. Ik heb vrijwel alles wat ik over computers weet zelf uitgezocht voordat ik het aan anderen ging vragen.
En ik vraag me dan af in hoevere dat deze 'higher class' het zou gevonden hebben als ze in hun pc-puberteit direct op hun kop zouden gekregen hebben van 'ach man rot op lees de FAQ maar'...
Met goede onderbouwing, namelijk dat ik het met 3 minuut Google of GoT-search had kunnen vinden, of dat het idd in dikke letters in de FAQ staat, of dat ik het ook met simpelweg 2 minuten proberen ook zelf uit had kunnen vinden, zou ik daar helemaal geen probleem mee hebben en inzien dat ik inderdaad van 100 man zojuist een minuut heb verspild die dat topic lazen terwijl ik het zelf sneller opgelost had kunnen hebben :)

Denk je dat jij dat niet kan? Nofi, maar dan heb je hier niets te zoeken. Want op het moment dat jij registreerde, kwam er de volgende alinea schuingedrukt in jouw scherm te staan:
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan. Het voorziet haar bezoekers in de behoefte om op niveau over deze zaken te discussiëren en te communiceren, en probeert hier een lichte vorm van ontspanning aan toe te voegen
Ja, we werken hier op niveau. Is dat niveau niet aan jou besteed? Dan had je niet akkoord moeten gaan met die registratie-FAQ. We stellen hier eisen aan het niveau en de inzet omdat we daarmee te kwalitatieve toekomst van dit forum als meest technisch hoogwaardige forum van Nederland waarborgen. Als jij interessante inzichten hebt of een creatieve insteek die tot een mooie discussie kan leiden, krijg jij nooit van z'n leven een slot om je oren. Als je daarentegen een luie donder bent die hier even z'n probleem dumpt, de auto gaat wassen, en daarna eens komt kijken of iemand al zijn opzoekwerk heeft verricht, dan ben je op www.beginnersweb.nl beter op je plaats.

Nothing personal verder, dit is puur voor wie de schoen past :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ohja, sdomburg had nog wat toe te voegen wat tot de kern van dit forum komt:
Voor de beginnende gebruiker is er beginnersweb en 1000den andere sites. Dit is gathering.tweakers.net, hier wordt dan ook op een gevorderder publiek gemikt. We willen hier ook best beginners helpen die duidelijk laten zien moeite te hebben gedaan om hun probleem zelf op te lossen, maar als zelfs daar geen blijk van gegeven wordt houdt het op, en terecht imho.
En daar sluit ik me bij aan :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.