Toon posts:

op mijn T610 interneten op kosten van mijn internet gate way

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus kunnen internetten op mijn T610 op kosten van mijn internet provider ( Telenet) en ik maak verbinding met mijne pc via Bluetooth.
Zonder dat ik mijne eigen gsm als modem maar de gsm gewoon gebruik in de plaats van mijn pc om te internetten .
Hoe doe ik dat ?
Dus: scherm :-) (GSM) bluetooth <-----> bluetooth(PC) <----> (internet)
8)7

Verwijderd

niet :)

je kunt bluetooth niet als netwerktoegang gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
F*ck , kdacht dat da thans wel ging op één of andere manier 8)7

Verwijderd

Ik heb er ook over zitten denken met mijn Z600 en T630, maar toen kwam ik er ook achter dat dat niet mogelijk was, helaas.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-02 14:35

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:36:
Ik heb er ook over zitten denken met mijn Z600 en T630, maar toen kwam ik er ook achter dat dat niet mogelijk was, helaas.
Dan geldt dit toch wel allen voor Sony Ericsson want op mijn Nokia N-Gage ging dit weldegelijk! :Y) (Maargoed, die was destijds ook wel uit een andere prijsklasse :) )

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
Toch, denk ik dat da op één of andere manier moet lukken.
Zit hier soms nergens geene genie tussen dien da kan flikken ?
LOL 8)7

• Ginz
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee gaat niet lukken.

De T610 ondersteund in tegenstelling tot de P-serie van SonyEricsson niet het bluetooth profiel 'Network Acces'. Pas als je T610 oid dat ondersteund, dan is het pas mogelijk.

De enige mogelijkheid is om zelf de software aan te passen, en een nieuw Bluetooth profiel te maken. Maar ik ken niemand die dat kan, dus het lijkt mij absoluut niet mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Is mij ook nog nooit gelukt idd :( Vanaf volgende week MDA Compact, alst goed is moet het daarmee wel lukken :)

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Mij is het wel gelukt met een Sony Ericsson P900 misschien dat het hetzelfde is op een T610?

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-02 13:24

mucuracat

YES

? ik had een laptop..
en kon wel interneten

laptop met bluetooth verbonden met internet via pc met bluetooth

maar of een gsm dat ondersteund>???

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• Ginz
  • Laatst online: 20-02 12:31

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Voor alle duidelijkheid: Kan dus wel via Bluetooth, maar alleen met de juiste profiel ondersteuning....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Dus als ik het goed begrijp , kan het dus wel maar dan moet ik iets instellen in mijn bluetooth profielen .
Nu mijn vraag, en hoe doe ik dat ? 8)7

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 13:44

sjaakaq

It might get loud

Ginz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 21:48:
Nee gaat niet lukken.

De T610 ondersteund in tegenstelling tot de P-serie van SonyEricsson niet het bluetooth profiel 'Network Acces'. Pas als je T610 oid dat ondersteund, dan is het pas mogelijk.

De enige mogelijkheid is om zelf de software aan te passen, en een nieuw Bluetooth profiel te maken. Maar ik ken niemand die dat kan, dus het lijkt mij absoluut niet mogelijk.

leoaq.fm // Jeune Loop

Pagina: 1