[IE] Website offline beschikbaar maken en kopieren naar GSM

Pagina: 1
Acties:

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41
Ik heb een website offline beschikbaar gemaakt door dat vakje bij het toevoegen van een favoriet aan te vinken. vervolgens staat er mooi in windows/offline web pages/website een html file van 22 MB. deze wil ik dus kopieren, maar wat ik ook probeer, ik kopieer alleen een link. volgens mij moet er ergens nog een map zijn met alle plaatjes en zo, maar waar?

• Byte_Me
niemand?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

geen idee waar je die vind, maar waarom sla je de pagina niet gewoon op via 'Bestand' 'Opslaan als...'?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

• Byte_Me
omdat het dus om een database gaat. dan moet ik honderden pagina's individueel opslaan. zoals ik het doe kan ik zeggen dat de hele website moet worden opgeslagen.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij wordt dit opgeslagen in je IE Cache; en is dit niet eenvoudig te kopieeren. Heb je al eens naar alternatieve website-downloaders gekeken? Die kunnen dit vaak wel :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Byte_Me
ik heb er eentje geprobeerd, maar dat was een shareware variant met beperkte functionaliteit, wardoor ik er weinig aan had. zal nog eens verder zoeken.
Pagina: 1