[WIN 2000] Trust USB Muis

Pagina: 1
Acties:

• pgscheffer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2025
Hallo,

ik heb net bij de mediamarkt een Trust AMI 250S Optical muis gekocht en deze via mijn USB aansluiting aangesloten, hij is plug & play dus hij deed het direct, maar na een uur hield 'ie er mee op!

Ik was net van plan Windows opnieuw te installeren en heb dat gedaan, daarna weer ingeplugt. Hij heeft maakte een paar seconden lang een paar schokkerige bewegingen en daarna hield het op. Bij apparaatbeheer staat dat windows het apparaat niet kan starten (code 10). Ook heb ik al de meegeleverde software ginstalleerd, maar dat werkt ook niet! Wat kan het zijn?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:40

AzzKickah

06-CENSORED

Wat kan het zijn? Ik denk Trust...

offtopic:
En nee, dit is niet als flame bedoelt!

Check voor de grap maar eens wat mensen te zeggen hebben over Trust in dit topic:
[rml][ MISKOOP]Ik koop nóóit meer een..... omdat.... [ deel 2][/rml]

[ Voor 93% gewijzigd door AzzKickah op 26-11-2004 17:32 ]

• pgscheffer
Ik lees net dat ik kan proberen een Logitech (!?) driver te installeren? Ja oke, tis Trust, maar volgens mij ligt het niet aan de muis zelf...

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

pgscheffer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:33:
Ik lees net dat ik kan proberen een Logitech (!?) driver te installeren? Ja oke, tis Trust, maar volgens mij ligt het niet aan de muis zelf...
Dat van die driver zou ik niet weten, je zou het kunnen proberen... Maar als Windows dat ding zelf al niet goed pakt lijkt het me sterk dat dit wel gaat werken...

Ik kan vanuit hier die muis niet zien natuurlijk, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden...

Check ook deze reply.

[ Voor 10% gewijzigd door AzzKickah op 26-11-2004 17:36 ]

• pgscheffer
Ja ik kwam het topic ook net tegen... (ik open altijd eerst een topic en ga dan pas op onderzoek uit :) ) Maar toch denk ik dat het niet aan de muis ligt, Windows herkent hem ook wel, maar Windows en de muis mogen elkaar niet zo, geloof ik...

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

pgscheffer schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 17:39:
Ja ik kwam het topic ook net tegen... (ik open altijd eerst een topic en ga dan pas op onderzoek uit :) ) Maar toch denk ik dat het niet aan de muis ligt, Windows herkent hem ook wel, maar Windows en de muis mogen elkaar niet zo, geloof ik...
Mwah dat lijkt me ook sterk, dat een fabrikant een muis gaat maken die niet lekker loopt met Windows... :?

Kun je de muis op een andere PC proberen??
Pagina: 1