Toon posts:

[XP] Verkenner loopt vast? *

Pagina: 1
Acties:
  • 1.425 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via het start menu deze computer of mijn documenten probeer te openen loopt dees spontaan vast. Dit heb ik ook als ik bv met mijn Bsplayer naar deze computer wil browsen om een video te openen |:(

Kheb win xp met sp2 iemand enig id ?? 8)7

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

En wat heb je verder zelf al geprobeerd? Welke software heb je draaien als dat gebeurt? Al eens in veilige modus gestart? Heb je dit ook als je een andere map opent met de verkenner? Sinds wanneer heb je dit? :) Even een topicmove en titeledit :)

[winxp] Deze computer loopt vast > [XP] Verkenner loopt vast? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Het is sinds 2 dagen, Mirc en Steam en firefox staan aan. Veilige modus nog niet geprobeerd

enneh nee, als ik gwn windows verkenner open kan ik bijna overal in (mijn documenten dan), alleen als in naar deze computer ga loopt hi j vast en bljift hij kwallen met dat zaklampje, hij geeft ook neit aan dat er nog iets onder zit zeg maar (dmv zon plusje) ( bij deze cpmuter iig)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je wel de laatste versie van de bsplayer?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:24:
Het is sinds 2 dagen, Mirc en Steam en firefox staan aan. Veilige modus nog niet geprobeerd

enneh nee, als ik gwn windows verkenner open kan ik bijna overal in (mijn documenten dan), alleen als in naar deze computer ga loopt hi j vast en bljift hij kwallen met dat zaklampje, hij geeft ook neit aan dat er nog iets onder zit zeg maar (dmv zon plusje) ( bij deze cpmuter iig)
Geen rotte CD of DVD in je drive? Of CD/DVD-drive zelf rot?

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:05
Wat gebeurt er als je via rechtermuisknop-Startbutton via de Windows Verkenner naar die folder gaat (dmv de folderstructuur die je dan links ziet staan)?

Zelf heb ik namelijk met een aantal folders ook dat de "standaard" Verkenner (via Deze Computer) de gehele Windows-sessie vastloopt. Even later krijg ik dan een foutmelding, klik deze weg, de taakbalk verdwijnt en even later verschijnt ie weer doodleuk alsof er niks is gebeurd.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Verwijderd

Topicstarter
Als ik via rechtermuisknop verkener doe en dan naar deze computer loopt hij ook vast :|

dit terwijl hij dus begint met browse bij c: en in me c schijf kan ik wel browesen dat terwijl hij toch echt onder deze computer staat, maar als ik dan op deze computer zelf klik looptie weer vast ;(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 20:39 ]

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Blijft windows toch ergens op hangen, kunnen foute drivers zijn... of anders heb je nog een cd/dvd in je speler zitten die onleesbaar is ofzo (ook eens gehad :P)

Je kunt bijv. eens kijken of windows geen hardware conflicten heeft

Verwijderd

Topicstarter
der zit iig nix in mijn drives en ik merk net dat ik mijn configuratiescherm ook niet kan openen :(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 20:46 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Gebeurt dit ook als je de pc niet op een netwerk hebt aangesloten? Heb je shares gemapt onder driveletters ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Nee, deze computer zit niet op een netwerk en ik ben de enige gebruiker

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Vrij recent nog iets geïnstalleerd?

Ook al een restore point geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog geen restore point geprobeerd dnek oook dat dat iets te ver terug licht :) en nee volgens mij recentelijk niks geinstalleerd.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Zaren, je geeft wel goed antwoord op de vragen van anderen, maar zou je ook iets meer eigen intiatief kunnen tonen en zelf ook wat dingen proberen? :)

• Leut
  • Laatst online: 22:05
Ik ken het probleem in ieder geval wel; heb er namelijk zelf ook al een poosje last van. Nu heb ik nog geen poging ondernomen om het op te lossen aangezien het simpelweg iets moet zijn in de folders waarin dit probleem zich openbaart. Dit kan zijn een foute allocatie van wat gegevens, maar ook iets ergers wat een fatal error kan geven en mijn hdd dusdanig kan mollen dat ik geen gegevens meer heb :)

Mijn oplossing in dit geval is eigenlijk heel simpel (eigenlijk de weg v/d minste weerstand), namelijk een re-install van WinXP.

Waarom? Ik heb er zelf voor gekozen omdat ik het niet vertrouw iets te gaan wijzigen in die betreffende folders (yup, uit ervaring wijs geworden :+) en een verse install zou hier niet eens verkeerd zijn :)

offtopic:
Aan de andere kant, echte tweakers zouden zoiets tot op de bodem willen uitzoeken... Ik zou dat ook wel willen, maar aangezien mijn installatie sowieso eens ververst dient te worden laat ik het maar wat hangen :)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:18
Hier heb ik nu ook last van, bovenstaande heb ik geprobeert.
Foutmelding:
C:\DOCUME~1\COMPAQ~1\LOCALS~1\Temp\WER879f.dir00\explorer.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\COMPAQ~1\LOCALS~1\Temp\WER879f.dir00\appcompat.txt

Een windows reinstall gaat niet.. dit is een compaq, waardoor het alleen mogelijk is via de image, die dus niet werkt...
Ik kan dus ook in alle mappen behalve deze pc...

Ik heb niets meer geinstalleerd,

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

vandevorst, een topic van vier jaar oud omhoog halen met alleen jouw toevoeging is niet echt nuttig.

Open dan liever zelf een topic, en let daarbij op de Windows Clients - Policy vereisten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.