Toon posts:

sluiten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gaarne wil ik een verklaring waarom mijn topic is gesloten.
Aangezien de discussie zeker nog niet ten einde was, zie ik geen rede tot sluiten van het topic.
Ik neem niet aan de de mening van "floris_Driemel" de mening is van iedereen, en dat zijn mening geen echte verklaring was voor het gene dat ik voorstelde, dit omdat ik nl. nog het een en ander toe te voegen had.
Het topic was ook niet in strijd met de FAQ.

Mocht er een plausible verklaring voor het sluiten van het topic komen, dan zal ik het daar bij laten. Mocht dit niet het geval zijn, dan zal ik een nieuw topic openen om over mijn volgende vraag betreffende het eerdere topic, opheldering te vragen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/97899

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

misschien omdat er al andere topics over zijn?

En idd die laatste reactie was ook niet echt super :(

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Topicstarter
er zijn helemaal geen andere topic's over namen, zeker niet toegespitst over Volendam!

Ik vindt het zeer franpant dat uit 9 personen er 3 eenzelfde combinatie achternaam dragen ( 3 soorten ).

aangezien "floris_driemel" zijn mening gaf, wou ik hier nog iets op toevoegen. Dit zou gaan over god ( het geloof in het algemeen ), helaas ziet hij zijn mening als de enige juiste ( zo komt het over, omdat hij het topic sluit ).
Ik vind het ook ongepast en ronduit asociaal om het te sluiten.
Gaarne hiervoor een verklaring!

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Uehm, misschien is "Ik ben dit nl. niet gewend? is het daar zo'n inteelt????" ook niet echt gepast op dit moment:?

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 13:13

AntonT

One Ton!

Gaarne dit soort dingen via Email met de betreffende persoon af te handelen...

Dit topic is gesloten.