Half-Life 2 Allies reageren niet

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:48

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
sinds vandaag reageren de mensen die bij jou horen niet meer.
Voorbeeld: ik was aan het spelen in sandtraps en na het verslaan van de grote ant lion zag ik zo'n electrisch beest in een deuropening staan met een gozer erboven met turret.
ik loop er op af maar gen reactie tot ik zowat tegen die electrische gozer aan sta en die zegt "The Freeman must follow" hierna doet hij 3 stappen naar binnen en stopt, als ik daarna weer tegen hem aanloop zegt hij hetzelfde en doet 3 stappen maar in de andere richting waardoor hij weer op hetzelfde punt als eerst staat.
als ik tegen hem wil praten reageert hij er gewoon niet op en tegen hem aanlopen heeft alleen het effect dat hij heen en weer blijft wandelen.

dus ik denk van nou ga een save terug en probeer het daar (moet mannetje volgen) die blijft staan en doet niks meer (alleen aankijken als je bij hem staat)

iemand anders dit probleem ook gehad en zo ja hoe heb je het opgelost?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:40
Toevallig ook gehad, staat je ai_disable uit?

Ik restart in console getikt, en daarna deel opnieuw gespeeld. Als je de grote antlion doodt, dan loopt dat beest erheen, en laat je iets zien. Dat moet je dus ff doen :)

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:48

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
voor zover ik weet staat het uit (altijd als ik het zie in beeld ga ik naar de console en typ ai_disable 0) en dan gaat het meteen weg (de vijanden vallen dan wel aan) en de ai is er ook wel maar reageert maar half

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• ghhi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:24
Bij mij reageren ze ook niet meer. Heeft hier niet iemand een oplossing voor? |:(

• royjn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:55
spel kopen?

Verwijderd

Vermoedelijk gaat het hier (twee keer) om een illegale versie. De enige legale oplossing voor dit probleem is al gegeven, bij alle andere oplossingen zullen er op niet-toegestane dingen nodig zijn. Om dat voor te zijn, doe ik dit topic dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.