Hallo mede-GoTTers,
ik heb zo'n 2 weken geleden een nieuwe systeem gekocht:
Mobo: Abit NF7-S2g
CPU: Barton 3200+
MEM: Bluemedia pc3200
het mobo en de processor vertrouw ik wel, daar heb ik al meer dan zat topics over gelezen en daar is niks mis mee...
Maar van Bluemedia kan ik gewoon niets vinden! op google kom je uit bij webdesigners en cdrom spelers
en de search hier levert ook al niets op.
Ik had ook eigluk een Kingston reep besteld, maar kreeg dus die bluemedia... maar er is me verteld dat bluemedia wordt gemaakt door Kingston.
Waarom ik er meer over wil weten komt omdat het bij het overklokken niet helemaal lekker gaat... al boven 220 Mhz FSB krijg ik reboots als ik bijv. NFSU speel.
Temeperatuur in de bios is dan +/- 55 graden
Vcore: 1,8volt (ook al 1,94 geprobeerd)
Mem: 2,8volt
pas bij 213 Mhz werkt ie stressed stabiel...
Dus, mijn vraag is dus: Is Bluemedia inderdaad van Kingston en is het betrouwbaar?
ik heb zo'n 2 weken geleden een nieuwe systeem gekocht:
Mobo: Abit NF7-S2g
CPU: Barton 3200+
MEM: Bluemedia pc3200
het mobo en de processor vertrouw ik wel, daar heb ik al meer dan zat topics over gelezen en daar is niks mis mee...
Maar van Bluemedia kan ik gewoon niets vinden! op google kom je uit bij webdesigners en cdrom spelers
Ik had ook eigluk een Kingston reep besteld, maar kreeg dus die bluemedia... maar er is me verteld dat bluemedia wordt gemaakt door Kingston.
Waarom ik er meer over wil weten komt omdat het bij het overklokken niet helemaal lekker gaat... al boven 220 Mhz FSB krijg ik reboots als ik bijv. NFSU speel.
Temeperatuur in de bios is dan +/- 55 graden
Vcore: 1,8volt (ook al 1,94 geprobeerd)
Mem: 2,8volt
pas bij 213 Mhz werkt ie stressed stabiel...
Dus, mijn vraag is dus: Is Bluemedia inderdaad van Kingston en is het betrouwbaar?
[ Voor 20% gewijzigd door Svennos86 op 26-11-2004 16:03 ]