Toon posts:

[XP] Iconen worden niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leute,

Op mijn PC zie ik bij deze computer niet meer de icoontjes van de harde schijf en cd-rom speler. Maar bijvoorbeeld ook word en excel bestanden geven het icoontje weer van een onbekend bestand, terwij alles wordt geopend met de goede bestanden. Ik heb dit sinds ik een theme manager heb gedeinstalleerd. Ik weet alleen niet meer hoe het heette.

Ik heb met TweakUI geprobeerd de icons te repareren, maar dat werkt niet. Ik heb met google gezocht en ook in de got database. Niets gaf mij een oplossing. Hopelijk weet iemand een oplossing, bedankt.

Verwijderd

bij configuratiescherm --> thema's enzo (bij windows onderdelen ) verwijderen --> opnieuw installeren ff rebooten .... Zou je kunnen proberen

<<--- loose tip -->>
excuus tipje werkt niet had het even fout

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 15:04 ]

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
waarschijnlijk window-washer of stylexp, probeer ze eens te uninstallen of anders bij je "tools->folder options->file types" kan je iconen veranderen =)

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
t blijft een zooi die themepacks... gewoon idd ff verwijderen

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus geprobeerd, dat werkt niet. Maar ik heb even in het register gezocht en ik kwam dit dus tegen bij bijvoorbeeld de iconen voor de driverS:

J:\Applications\Aston\Themes\AstonXP\sysIcons\Floppy Drive (3.5).ico

Maar windows slaat die iconen op in SHELL32.dll. Ik kan dat dus niet allemaal veranderen naar shell32.dll, want dan krijg ik niets te zien. Maar bij filetypes laat die wel het icoon zien.

Programma is al enige tijd geleden verwijdert, ik vond het alleen nu irritant worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 15:07 ]

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
uhhhm installeer ff een ander theme?

of reinstall, is alles weer schoon en ben je van t geleuter af.. maarja beetje rigoreus maybe...

Verwijderd

Topicstarter
Svennos86 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:09:
uhhhm installeer ff een ander theme?

of reinstall, is alles weer schoon en ben je van t geleuter af.. maarja beetje rigoreus maybe...
Dat werkt dus niet. Hij blijft die iconen weergeven.

Dat is geen oplossing omdat het hier over een schoolschijf gaat en formateren voor een paar iconen lijkt me ietwat overdreven.

Verwijderd

Topicstarter
Een schopje. Ik heb, helaas, nog steeds geen oplossing.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien even Service Pack 2 opnieuw installeren ? Soms wil dat rare probleempjes ook wel eens verhelpen :) Verder, werkt het allemaal wel weer als je het themeprogramma opnieuw op de pc installeert? Sommige van die programmaatjes gaan zitten frummelen in de basic icons...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Aston XP opnieuw geinstalleerd (met tegenzin) maar in ieder geval zijn de icoontjes weer terug.
Pagina: 1