Toon posts:

DAMN!! samples weg :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou ff lekker aan de fasttracker gaan dus ik pak me gebrande cd'tje waar al me samples op staan.. is ie stuk :( :( :(

ik had ook nog ergens een backup cd liggen maar die kan ik nergens vinden :'(

nu zit ik met 120 samples die ik nog op mijn hd had staan opgescheept.. zitten ook wel een paar leuke bij maar ik kan er verder nie veel mee..

Ik zoek dus samples.. vooral drum/bass samples en synt samples.. daar stond me cd mee VOL.. trouwens er stonden ook een paar strakke vocals op maar goed die rip ik zelf wel weer uit de films..

blehhh wie weet een paar GOEDE kwaliteit spamles site..

Alle sapmles die ik had waren niet van internet maar allemaal via vrienden zelf rippen en van peperdure sample cd's..

iemand???

Verwijderd

www.maz-sound.com ?!?, BTW fasttracker 3.0 is in de beta release gegaan, je kan hem downen op www.fast3.org, hij kan alleen nog niet saven |:(... maaruh ik kijk er naar uit :)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Fasttracker... Bestaat dat nog? Kun je niet veel beter aan de gang gaan met Cubase VST en XG synthesizers? Op internet zijn ook heel veel Soundfonts te vinden, en je kunt ze zelf maken. Beetje goed mixen met Cubase VST geeft topkwaliteit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Heeee... dont fuck with the good ol' fasttrekkert men!!
:)

McFraGG de gekste !!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Of Mad-Tracker. Da's een hele vette FT-like Windows Tracker.
http://madhouse.nerdyboys.com/madtracker/

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Verwijderd

Topicstarter
hee cool, ben net ff op die fasttracker 3 site wezen kijken :) de screenshots zien er goed uit.. alleen tja. als je niet kan saven heb ik er niet veel aan. ;)

verder weet ik ook wel dat je met flink wat apperatuur aan je pc samen met cubase meer kan.. maar ik wil gewoon ff ouderwets tracken.. daar heb ik zoveel fun aan beleeft dat ik daar ff mee bezig wil :)

ow ja, cubase maakt geen mooie muziek hoor.. dat doet nog altijd de apperatuur.. als jij een verrot klinkende sound module (ik noem maar ff wat) aan je cubase hangt gaat ie echt nie mooier klinken hoor. :)

• djazete
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-02-2020

djazete

steel

wat heeft iedereen toch met cubase..?
cubase suckt grote tijd (behalve de interface) verder issie kei instabiel etc..
voor midi is logic toch echt stukken beter (qua timing en stabiliteit) en als je echt voor audio gaat zou ik voor nuendo kiezen..
waarom trouwens XG midi..?
XG is yamaha, GM is standaard...
en GM/XG is prut, je kunt beter gewoon midi + scsi + sampler + sequencer hebben.
maar als je gewend bent te tracken dan is de overstap wel even moeilijk ja..
het is toch iets totaal anders namelijk. :)

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 11:41
en ALS je dan persé wilt tracken, pak dan MadTracker! daz een uitgebreide fast tracker die 20x beter loopt dan ft3...

Verwijderd

mja, ik hou het toch liever bij Modplug Tracker >:)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Op woensdag 03 januari 2001 11:22 schreef djazete het volgende:
wat heeft iedereen toch met cubase..?
cubase suckt grote tijd (behalve de interface) verder issie kei instabiel etc..
voor midi is logic toch echt stukken beter (qua timing en stabiliteit) en als je echt voor audio gaat zou ik voor nuendo kiezen..
waarom trouwens XG midi..?
XG is yamaha, GM is standaard...
en GM/XG is prut, je kunt beter gewoon midi + scsi + sampler + sequencer hebben.
maar als je gewend bent te tracken dan is de overstap wel even moeilijk ja..
het is toch iets totaal anders namelijk. :)
Cubase VST 5.0 is prima stabiel hoor :) En Yamaha XG is veel beter dan GM omdat er veel meer te regelen valt en er talloze effecten en filters in zitten. XG alleen is niet genoeg omdat je natuurlijk ook wat 808 en 909 etc wilt hebben, dus een combinatie van XG met Soundfonts in Cubase is erg relaxed. Doordat er zoveel filters en effecten in XG zitten kun je met een simpel XG bordje je eigen geluiden maken voor techno enzo.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
maaruhhhh iemand nog kick ass sample sites? :)

Verwijderd

Topicstarter
thanx :)

• OnAcid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 12:20

OnAcid

aka 303BASS

Pagina: 1