in windows server 2003 moeten we werken met active directory maar dan moeten we het eerst weer uninstallen maar dan vraagt ie om een wachtwoord in te vullen maar dat wil ie niet omdat denk ik je settings voor wachtwoorden kunt instellen in windwos server 2003 waar kan ik dat vinden
omfg wat is dit?
Probeer eens wat structuur of een opleiding!
Probeer eens wat structuur of een opleiding!
we kunnen geen wachtwoord invoern in de installatie van active directory in windows server 2003 omdat je in windows server 2003 kunt instellen wat voor soort wachtwoorden je mag gebruuiken zoals met hoofdletters of zonder en ik wil duz grag weten waar je dat kunt instellen
En aub leer eens met punten en hoofdletters te schrijven! Dat maakt het zoveel overzichtelijker.
Kan je iets specifieker zijn over welk moment en wat voor scherm je voor je hebt?
En dan dit:
Kan je iets specifieker zijn over welk moment en wat voor scherm je voor je hebt?
En dan dit:
Als je wel Windows 2003 wil installeren en je weet niet wat group policies zijn, dan kan je beter je handen er van af trekken en het een pro laten doen.wat is groupmpolicies precies
[ Voor 38% gewijzigd door Gé Brander op 26-11-2004 13:15 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Verwijderd
Oke niet echt duidelijk. Maar ik heb het vermoeden dat je een dcpromo doet om de domein controler te demoten. Het wachtwoord wat hij nu vraagt is het wachtwoord dat de eerste keer met installatie is ingesteld. Dus voor dat het een domain controller is geworden. Je kunt dit ook wijzigen moet je even zoeken op microsoft naar domain restore password
Verwijderd
Stop met waar je mee bezig bent en neem een cursus ofzo, dit gaat echt nergens overVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:13:
wat is groupmpolicies precies
Ik denk dat je de policy bedoeld: password must meet complexity requirements.
nee hij word gedeinstallerd met idd dcpromo en dan vraagt ie oop un moment om een nieuwe wachtwoord in te voeren en en dan zegt ie steeds dat het niet goed is of niet kan terwijk het een nieuw wachtwoord is
Wellicht zou het nuttig zijn om even een boek over Windows te lezen.... We verwachten van je dat je ditsoort basisbegrippen wel kent, zoals je hebt kunnen lezen in Registratievoorwaarden en faq toen je je registreerdeVerwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:13:
wat is groupmpolicies precies
[rml][ windows 2003]Howto: policies en tools[/rml] kan je meer vertellen over het opzetten van de policies. Zou je Windows Operating Systems - Policy , Registratievoorwaarden en faq en Algemene gedragsregels (Netiquette) door willen lezen? Hierin staat alle informatie die je nodig hebt om op GoT een plezierige tijd te beleven.
Check zo ook even je mail.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()