Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Heb wel eens gelezen op GoT dat een tijdje diepvries wil helpen (oude koelpasta plakt wellicht te erg?) zal de pasta wel wat brozer maken...
Die van mij zat ook muurvast, hij was helemaal vastgesmolten van het overklokken
. Mijn oplossing: aanzetten -> warm laten worden -> flink trekken aan de cooler en hij ligt eraf (en in mijn geval liep m'n pc meteen vast
).
Hehehe, hebben we toch twee mooie tegenstrijdige ideetjes. Of de vriezer, of de oven... Veel plezier in de keuken in elk geval!
Verwijderd
Ik heb ook zo'n celeron 300 gehad maar daar zat zo'n ijzeren dingeteje aan de achterkan en die moest je indrukken en dan hard trekken want mijn cpu zat *een beetje* vast aan de koeler door een paar jaar op 466 gradraaid te hebben
Als ie in een slot 1 in the box casing zit (dus met originele Intel koeler) dan moet je eerst de helft van je koeler er af slopen. Je koeler bestaat uit een plastick en een metaal gedeelte. Dat plasticke gedeelte kan je er af wippen. Zijkanten van het plastic moet je daarvoor iets indrukken, dan gaat ie er makkelijker vanaf. Als je nu door je koelblok heen kijkt, zie je 4 imbussen zitten. Met een imbus sleuteltje kan je die er uit draaien. Let wel op dat je je imbus sleutel er diep genoeg in steekt, anders draai je ze dol. Als je dat hedaan hebt, valt je koelblok er gewoon vanaf. Zit als ik het goed heb geeneens koelpasta tussen. Dat hebben ze alleen tussen de coldplate en de processor zelf gedaan.
Mocht het je overigens niet lukken om je koeling te 'splitsen', dan kan je ook proberen om met een lang imbus sleuteltje door je fan heen te steken. Met een zaklamp er bij moet je wel kunnen zien waar hij vast zit.
Heb op deze manier ook een PII-450 omgebouwd van SECC naar SECC-II en er een mega koeling op gezet.
Veel suc6.
Mocht het je overigens niet lukken om je koeling te 'splitsen', dan kan je ook proberen om met een lang imbus sleuteltje door je fan heen te steken. Met een zaklamp er bij moet je wel kunnen zien waar hij vast zit.
Heb op deze manier ook een PII-450 omgebouwd van SECC naar SECC-II en er een mega koeling op gezet.
Veel suc6.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik zei het toch, kitje.Op woensdag 03 januari 2001 02:49 schreef MisterDon het volgende:
en niet meer crossposten he?!?
ik wist wel dat iemand dit zal zeggenOp woensdag 03 januari 2001 02:49 schreef MisterDon het volgende:
en niet meer crossposten he?!?
mijn vraag aan jou is dan waar moet ik dan dit plaatsen? bij mobo&cpu omdat het toch over een cpu gaat of bij overclocking omdat ik die heatsink eraf wil halen om oc'en moet een beter cooler erop namelijk..
als je me hier een goede antwoord geef dan doe ik geen crospost meer
Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Verwijderd
Bij mij ging ie d'r gewoon zonder de keuken in te duiken af!!??
Gewoon pc uitgezet, kast uit elkaar beetje duwe en trekke en klaar was PC-Freak!!
Gewoon pc uitgezet, kast uit elkaar beetje duwe en trekke en klaar was PC-Freak!!
Pagina: 1