Wanneer ik op een nieuwe pc met XP pro SP2 (de compute is dus nog niet in gebruik) Corel Suite 8 NL (WordPerfect) installeer krijg ik de volgende foutmelding "Cannot load language resource DLL" tijdens de installatie. Na de installatie krijg ik die foutmelding elke keer als ik een correl-Suite applicatie probeer te openen en elke keer als ik in Explorer rechtklik op een bestand. Wat ongetwijfeld met het context-menu te maken zal hebben.
Wat ik al heb gedaan....
De instructies die hier gegeven worden http://support.microsoft.com/?kbid=306391
- Geuninstalled en opnieuw geinstalleerd (tot 3 keer toe). Geen effect.
- dll's gecopieerd naar de plaatsen waar ze horen te staan. Die stonden er idd niet. Geen effect.
- Service pack 7 voor CorelSuite 8 NL geinstalleerd. Geen effect.
- Nogmaals geuninstalled. Ditmaal elk spoor van Corel Suite 8 gewist. Alle mappen en bestanden, plus het registry handmatig schoongemaakt. Geen effect.
Het vreemde is dat ik de Suite op 20 XP pro sp2 NL systemen probleemloos heb draaien. Op dit systeem MOET het ook geinstalleerd worden. Ik zit dus een beetje met de handen in het haar.
Misschien dat iemand hier een idee heeft?
edit: Ik heb ook geprobeerd Corel Suite in een ander directory te installeren. Ook dit werkt niet.
Frustrerend. Ik moet de pc vandaag afleveren.
Wat ik al heb gedaan....
De instructies die hier gegeven worden http://support.microsoft.com/?kbid=306391
- Geuninstalled en opnieuw geinstalleerd (tot 3 keer toe). Geen effect.
- dll's gecopieerd naar de plaatsen waar ze horen te staan. Die stonden er idd niet. Geen effect.
- Service pack 7 voor CorelSuite 8 NL geinstalleerd. Geen effect.
- Nogmaals geuninstalled. Ditmaal elk spoor van Corel Suite 8 gewist. Alle mappen en bestanden, plus het registry handmatig schoongemaakt. Geen effect.
Het vreemde is dat ik de Suite op 20 XP pro sp2 NL systemen probleemloos heb draaien. Op dit systeem MOET het ook geinstalleerd worden. Ik zit dus een beetje met de handen in het haar.
Misschien dat iemand hier een idee heeft?
edit: Ik heb ook geprobeerd Corel Suite in een ander directory te installeren. Ook dit werkt niet.
[ Voor 7% gewijzigd door Bram77 op 26-11-2004 14:00 ]