Why Drink and Drive when you can Smoke and Fly!!!!!
Verwijderd
Je moet die 4 metalen pennen eruitdrukken.
Er zijn wel een aantal webpages die het in detai uitleggen.
Even wat beter zoeken en je vindt het wel.
tja wou dat er pinnen erin zaten maar ik zie ze niet das juist het probleem lijkt wel of het vast geplakt is ofzo.Op woensdag 03 januari 2001 00:09 schreef TweaKERS het volgende:
Je moet die 4 metalen pennen eruitdrukken.
Verwijderd
Als hij die pinnetjes niet ziet zitten dan valt er niets te drukken.
Ik weet het alweer:
D'r zitten 4 "gaten redelijk naar het midden toe. daar zitten ?plastic? borgpennetjes in.
Stop een schroefje in 1 van die gaatjes, zet het schroefje op de tavel en druk de CPU naar beneden.
het schroefje drukt dan het pinnetje eruit.
doe dit bij alle 4 en je koeler is los.
nog beter is ff zon website zoeken, dan weet je het zeker.
Ik weet het alweer:
D'r zitten 4 "gaten redelijk naar het midden toe. daar zitten ?plastic? borgpennetjes in.
Stop een schroefje in 1 van die gaatjes, zet het schroefje op de tavel en druk de CPU naar beneden.
het schroefje drukt dan het pinnetje eruit.
doe dit bij alle 4 en je koeler is los.
nog beter is ff zon website zoeken, dan weet je het zeker.
Verwijderd
bedoel je niet de heatsink? die zit er bij sommige namelijk op, en die is meegebakken, krijg je er niet af.
Hm. Eerst kreeg ik de heatsink ook niet van mijn Celly 466. Het leek alsof ie zat vastgeplakt, het enige contact dat er was, was die tussen de core en de sink, dus geen pinnen of zo.
Toen heb ik het nog een keer geprobeerd na een dag computeren, met de vcore op maximaal (2.3 Volt bij mij), en het lukte. Ik geef toe, het kostte wat kracht maar ik kreeg 'm eraf. Mijn advies dus: flink opwarmen!
Toen heb ik het nog een keer geprobeerd na een dag computeren, met de vcore op maximaal (2.3 Volt bij mij), en het lukte. Ik geef toe, het kostte wat kracht maar ik kreeg 'm eraf. Mijn advies dus: flink opwarmen!
Bevriezen zou idd beter kunnen zijn, ware het niet dat opwarmen ietsje makkelijker is in dit geval...
Tja ik zal het eens proberen en ja het was een heatsink was laat en was vergeten hoe dat ding heete
thx people
thx people
Pagina: 1