Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Spoiler tag wel of niet gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

• PhysicsRules
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-03 07:26

PhysicsRules

Dux: Linux voor Eenden

Topicstarter
Dit idee komt naar aanleiding van een discussie in het Star Trek Enterprise deel 4 topic.

Vaak zijn spoiler tags maar voor een bepaalde tijd spoilers. Daarna weet de lezer het wel. Bovendien vinden sommigen spoiler-tags dodelijk irritant. Mijn voorstel is daarom dat je ergens kan aangeven of spoiler-tags wel of niet als zodanig weergegeven moeten worden. Ik neem aan dat het via stylesheets geprogrammeerd is en dat het dus een kwestie is van het veranderen van de achtergrondkleur.

Helemaal geweldig zou natuurlijk zijn als je het per topic kan doen, á la: "op deze pagina staan spoilers, wil je ze zien?"

spoiler:
Het ziet er trouwens sowieso maf uit dat je de tekst niet kan lezen, maar wel smilies ziet :( :) :+

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De spoilertag is er niet voor niks in het leven geroepen, dus een extra knop zou dat weer teniet doen. De tag is er nou net om in een topic bepaalde dingen te verbergen en als je een keer de spoiler hebt geselecteerd en gelezen, weet je waar het over gaat.

Verwijderd

Dat vindt ik nog niet eens zo'n slecht idee. Zeker het zoeken van het goede antwoord in een groot topic met veel spoilers is enorm irritant.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[rml][ feat] spoiler-tag negeren?[/rml]

Als je het echt zo irritant vindt dan moet je abbonee worden of de editCSS plugin installeren; dan kun je het zelf customizen zo hard je wilt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

Of je maakt een bookmarklet waarmee je in 1 keer alle spoilers tags unspoilerd :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

^^^

* crisp gaat niet overal een pref voor maken...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.