upnphost hoe aan in xp

Pagina: 1
Acties:

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 13:57
Ik wil graag dc++ laten werken via mijn wireless smc router met bij passende kaart.. Het heeft altijd gewerkt toen ik de poorten had doorgeschakeld. echter kreeg ik problemen en heb ik een clean install gedaan. Nu krijg ik het niet fatsoenlijk op deze manier meer aan de praat. Nu staat er op de faq bij dc++ dat het ook met upnp moet gaan echter ........... lukt het niet... upnp staat in de router aan, verder heb ik met een upnptest programma getest en dan geeft deze aan : ssdp automatic.... failed upnp running... failed upnp automatic.... failed verder geeft ie aan dat upnp op de router en op de netwerkkaart wel aan staan. Ik zie overal staan ga naar control panel en daarna naar services..... maar joost mag weten waar dat bij me staat.... dat krijg ik dus echt niet gevonden :( :?

Money isn't rellevant..... who you are is.....

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 09:01
Onder Windows componenten staat het bij, dus onder software inderdaad.
Dan bij netwerk services. UpnP daar installeren en het moet werken. Succes!

• fvandenreek
oke geinstalleerd.... windows gaf na opstarten aan upnp apparaat gevonden blah blah... upstream werkt nu... nu nog ff verder klote voor de downstream

• fvandenreek
nope werkt nog steeds niet... iemand het idee waar ik die instellingen kan vinden om ze te controleren.... want ik weet het niet ( zelfs upnp apparaat niet meer)

[ Voor 12% gewijzigd door fvandenreek op 26-11-2004 11:39 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

wat een vage posts, ik heb geen idee waar je het over hebt.
Verder kun je poorten gewoon handmatig in je router mappen of via je netwerkverbindingen blad als UPnP werkt.

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 09:01
UpnP moet ook worden ondersteund door de toepassing. Draai netwerkwizard maar opnieuw en doorloop de dc++ configuratie nog eens.

• fvandenreek
na een paar keer booten had ik compleet geen verbinding meer, nu wederom de router een 'koude'start geven en nu lijkt alles te werken, alleen duurt het een seconde of 20 voor dat de browser weer verbinding heeft... het test programma wat ik gebruikt heb voor de upnp geeft nog steeds aan failed, dus het zal allemaal wel....

Main thing it works.... thx

Pagina: 1