Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Heeft iemand ook een link naar een nederlandse site?
offtopic:
(howstuffworks, ik heb meegekregen dat er veel reclame e.d. op die site zat.. en engels... daar ben ik nie goed in..)
(howstuffworks, ik heb meegekregen dat er veel reclame e.d. op die site zat.. en engels... daar ben ik nie goed in..)
Altijd rekening houden met toeval, kans & geluk
Verwijderd
probeer eens ergens het scheikundeboek "chemie" (ik dacht van V5) vandaan te halen, daar staat het heel duidelijk in.
de inkt wordt in ieder geval heel heet gemaakt, dan op papier gespoten, en door de hitte vindt er een soort minireactie plaats waardoor het beter in het papier blijft zitten.
de inkt wordt in ieder geval heel heet gemaakt, dan op papier gespoten, en door de hitte vindt er een soort minireactie plaats waardoor het beter in het papier blijft zitten.
Verwijderd
In de inktkop zit een verwarmingselementje wat de inkt verhit tot een zodanig hoge temperatuur dat er een dampbel vormt.
Door de grootte van de dampbel wordt er inkt uit de kop verdreven (er is geen plaats voor de inkt en de dampbel) die op het papier belandt.
Door de grootte van de dampbel wordt er inkt uit de kop verdreven (er is geen plaats voor de inkt en de dampbel) die op het papier belandt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()