[DVD]Ondertitels bijvoegen.

Pagina: 1
Acties:

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hoi. ik had een vraagje, ik heb een zelfgemaakte DVD op mijn HDD staan.
welke bestaat uit 2 directories. G:\VIDEO_TS en G:\AUDIO_TS

nu staan er in VIDEO_TS 4 .VOB bestanden met wat IFO en een BUP bestand.

nu wou ik graag een Nederlandse ondertitel van de desbetreffende film bijvoegen.
en dus aan en uit kunnen zetten.

maar ik ben gister de hele avond bezig geweest met het proberen ervan, tutorials gevolgd maar het wilt maar niet echt lukken.

ik zal wel wat verkeerd doen.

zou iemand mij mischien willen uit leggen hoe ik van waar ik nu ben. weer kom maar dan met de NL ondertitel eronder?

thx

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:55

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Welke programma's gebruik je ervoor? en waar loop je vast? Wat gaat er precies fout?
Wat meer info graag.

• Imperium
  • Niet online
Ik heb verschillende programma's geprobeerd,

waaronder:

TMPEnc DVD Author
DVD-Lab
DVD-Meastro
DVD Decrypter
Ulead DVD Workshop ----> Die kan het wel. maar als ik dan een subtitle toevoeg dan pakt ie de harde enter als niks dus dan krijg je dit: "Hey Kijk uit! dat beest bijt je poten erafals je niet uitkijkt" dus bij "eraf als" zit een enter, maar die pakt ie niet. dus kan je 1000 regels gaan bewerken.. en daar heb ik niet echt zin in..

ik weet gewoon niet hoe ik die ondertitels erbij kan zetten,
ik had iets gelezen met Demultiplexen en dan iets doen maar dat lukte niet..

[ Voor 23% gewijzigd door Imperium op 26-11-2004 10:33 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Imperium schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:32:
[...]

Ulead DVD Workshop ----> Die kan het wel. maar als ik dan een subtitle toevoeg dan pakt ie de harde enter als niks dus dan krijg je dit: "Hey Kijk uit! dat beest bijt je poten erafals je niet uitkijkt" dus bij "eraf als" zit een enter, maar die pakt ie niet. dus kan je 1000 regels gaan bewerken.. en daar heb ik niet echt zin in..

[...]
Textpad > find and replace > reguliere expressie > \n\n vervangen door \n en klaar :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 12:09
Of je paint gewoon je texten... En die importeer je in maestro...
Of je typt in notepad een ssafile en die zet je om met MaestroSBT,
OF je tyot in notepad een srt en zet deze om naar een ssa met subrip en dan naar son met MaestroSBT oid... Zijn genoeg mogelijkheden....

• Imperium
  • Niet online
thx. bleek naderhand een bug in het programma te zijn :P update erover en hij doet et, nu was mn 2e vraag, hoe kan ik in mijn eigen gemaakte menu een functie maken waar je aanklikt of je die ondertitel aan wilt of niet?
Pagina: 1