Toon posts:

Geforce 6600 GT loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb een probleem met mijn geforce kaart die tijdens elk spel vastloopt. Omschrijving van het probleem is:

Beeld staat stil, geluid blijft hangen, muis staat stil. Ik ben dus gedwongen om het uit te doen.

Na een tijdje besloot ik de chipset / videokaart drivers opnieuw te installeren. Resultaat: Het werkt!!

Toen 2 dagen later liep die weer de hele tijd vast en de chipset / videokaart opniew te installeren werkte niet :"(.

Daarna heb ik mijn pc geformateerd, maar nog steeds crashte die elke keer. Ik ben zelf heel erg ontevreden over mijn gforce maar helaas het is niet anders. De Radeon 9800 die ik had, had ik nooit problemen mee.

Ik ben nu op zoek naar advies en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn pc specs:

p4 3,06
Geforce 6600 GT AGP
1024 Ram geheugen

Groetjes,

Dion

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:14
Welke drivers gebruik je?
Welke Windows versie draai je?
Wat voor moederbord heb je en welke drivers gebruik je daarbij?
Bij welke spellen heb je dit probleem?
Heb je al andere videokaart drivers geprobeert?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Welke voeding heb je er in zitten ?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik de 66.93 drivers van nvidia site.
Ik draai win xp
Mijn moederbord is een Intel® Desktop Board D845GERG2 en standaard drivers
Ik heb dit probleem met alle beetje zware spellen. NFSU 2, Half-Life 2, halo etc
Ja ik heb meerdere versies geprobeerd, maar helpte niet
Mijn voeding is 250watt

Um, ik heb niet zo heel veel verstand van computers, maar hoe kan het dat die het eerst wel deed en nu weer niet. Want ik had er niets aan veranderd ofzo gewoon opeens liep die weer vast :'(

mvg,

Dion

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Licht een beetje aan het merk voeding en de rest van je componenten, maar een 250 watt voeding lijkt me wat weinig voor een p4 met gf6800. Dat lijkt me het probleem.

Oja, groeten doen we hier niet ;)

[ Voor 21% gewijzigd door maratropa op 27-11-2004 18:32 ]

specs

• Fuelke
  • Laatst online: 01-12 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Je voeding is inderdaad een beetje aan de lage kant. Kijk maar eens naar http://tech-report.com/re...orce-6600gt/index.x?pg=24 voor het stroomgebruik van de 6600 GT

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

wow, hehe, ja inderdaad maar ff een ander voeding in zetten. Een goede! 400 Watt moet voorlopig wel even genoeg zijn.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Bij hl 2 krijg ik deze fout, maar komt een beetje op het zelfde neer. Beeld staat stil/geluid hangt. Alleen ik kan nu nog wel naar windows zeg maar. Eerst had ik dit niet en kon ik gewoon de hele tijd spelen. Ik ga vanmiddag 350 watt voeding alleen voor de 3d kaart kopen. Ff kijken of dat werkt :). Weten jullie misschien wat het probleem nou is?

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~Slage022/fout.jpg

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe voeding gekocht met helaas hetzelfde resultaat. Het gaat om een Aopen 350 watt voeding. 3d mark test gedaan ging de 1e keer goed. Keren daar op crashte die bij test 2 of 3. Iemand nog idieen?

(hl2 doet het wel ,maar crasht na 30 min)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2004 00:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de kaart getest in een andere computer en hij doet het daar perfect. Ik deed hem weer in mijn eigen en hij liep weer de hele tijd vast :S. Toen heb ik de core op 350 gezet en toen werkte die wel :S. Ik heb toen afgevraagd waarom hij het bij mij niet wilt.. en ik kreeg een error wat zei: Silent Running: Stress test transition: L2 -> L1. Ik heb toen een beetje www.gegoogled en het schijnt een probleem te zijn met slechte air flow?? Toen heb ik er een beetje over nagedacht en ja ... die gozer had een betere cooling en meer ruimte doordat hij een med tower heeft en ik een kleine :S. Ik ga dus ff 2 system coolers kopen maar nu is de vraag:

Hoe sluit ik hem aan?
Waar zal ik ze plaatsen voor beste airflow?
Kan ik gewoon een goedkope kopen? aangezien het alleen voor extra cooling is?

En denken jullie dat dit het probleem kan zijn??

• Zephyer
  • Laatst online: 01-12 08:59
Hmmm.... wellicht inderdaad ook nog eens een temp. issue...
Je geeft aan dat HL2 30 min draait... hij zal lekker warm worden in die tijd (net als 3dmark ;) )

Wat voor fans hebbie erin hangen :? :)

MW | BF1 Stats

Verwijderd

Topicstarter
voeding fan van aopen.. 350watt, stock fan cpu (70bij70mm) merk weet ik niet uit mijn hoofd helaas (school :D) , stock fan geforce 6600gt :S

kan ik zeg maar een Zalman ZM-OP1 80x80 Fan Add-On gebruiken als case cooler of moet ik daar weer speciale voor hebben?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2004 13:27 ]

Pagina: 1