Ervaringen 19" schermen met TV

Pagina: 1
Acties:

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
Ik ben opzoek voor mijn nieuwe kantoor naar een 19" scherm (TFT) met een resolutie van 1280x1024 waar ook TV op zit. Eeen 17" mag eventueel ook, maar alleen wanneer het prijsverschil tussen de uitvoering zeer groot is.

Ik kan helaas na het zoeken op inet niet meer vinden dan de 710MP van Samsung en na het bladeren op hun site de 930MP vinden. Het lijkt mij echter raar dat andere fabrikanten geen 19" TFT verkopen met ingebouwde tuners. Het lijkt mij dat de markt dermate klein is dat eea normaliter niet getoond of getest wordt door Tweakers, Tom en andere websites.

Mijn vraag is wie heeft ervaring met dit soort schermen en kan mij helpen bij het maken van mijn beslissing? Het budget is redelijk ruim (ik moet nog wat kosten maken voor het einde van het jaar).

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Topicstarter
niemand? jammer!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Check altijd even de kijkhoek want bij sommige monitorenmoet je er wel heel recht voorzitten om optimaal beeld te hebben. Sommige zijn er namelijk op gemaakt dat je er recht voor zit terwijl je dan vanuit een andere hoek wel een heel donker beeld te zien krijgt. Specificaties en reviews onthullen dit soort zaken wel als het goed is.
Als de tuners verder goed zijn is er niks mis mee.

Echter sommige van deze combo dingen zijn net zo duur als een 19" zonder tuner + losse TV. En een losse beeldbuis TV kijkt echt zoveel prettiger tenzij je 2500euro voor een echt grote flatscreen kan neertellen. :)

Senile! Senile Oekaki

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-08 21:38

n00bs

Het is weer Zomer!

De specs zijn precies hetzelfde als van de 193P op de responsetijd na... Ik ben ook zeer benieuwd naar de kwaliteit van dit scherm. (ook voor gaming)