Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ING Promotie] MP3 speler cadeau maar welk merk?

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn gratis MP3 speler bij een ING card ontvangen maar kan op geen enkele manier bepalen welk merk er eigenlijk schuilgaat in dit apparaatje.
Omdat ik denk dat er meerdere Tweakers zijn die dit aangevraagd hebben (gratis is toch gratis) en misschien ook al meer onderzoek verricht hebben deze vraag.
En natuurlijk de vraag: wat vinden jullie ervan?

(voor de geintresseerden: de kwaliteit is niet bijzonder - hulppagina in de handleiding wijzen naar een bedrijf voor relatiegeschenken - ben nu op mijn werk en heb geen papieren bij me, kan dus even geen link plaatsen)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 13:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik wilde 'm ook bestellen, maar eerst kreeg je er nog een jaar gratis kaartgebruik bij, maar nu is dat dus alleen gratis een MP3 speler, dus kunnen ze de boom in. Als ik moet betalen kan ik net zo goed bij mijn huidige CC blijven.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op https://ingcard.nl/home.do staat nog steeds dat de kaart het eerste jaar gratis is.

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:01

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Toevallig heb ik die kaart gisteren ook aangevraagd (vanwege de MP3 speler) en zat ik zelfs te dubben of ik er een topic over zou starten.

Kun je verder wat meer specs van die speler geven? MB's, connectivity, gebruikersgemak?

En ja, ik ga er ook vanuit dat de kaart 1 jaar gratis is. Op de website staat in die animatie: Gratis MP3 speler én 1 jaar gratis kaart.

[ Voor 26% gewijzigd door Maasluip op 26-11-2004 12:09 ]

Signatures zijn voor boomers.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Afbeeldingslocatie: http://www.xgratis.nl/ING_MP3.jpg
Kenmerken MP3-speler:
- Speelt MP3 bestanden
- 2 uur speeltijd
- Voice recording: 128 MB
- Handige USB plug
- Werkt onder Win98/ME/2000/XP
- Met oortelefoon
- Gewicht: ca. 55 gram
- Winkelwaarde € 69
- In zwart/zilveren uitvoering

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

djexplo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 12:12:
[afbeelding]
Kenmerken MP3-speler:
...
- 2 uur speeltijd
...
ZÓ weinig?? Da's wel heel beroerd... |:(

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

NrG_82 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:54:
[...]

Mwah, als dat ding 128MB is en als je de vuistregel 1MB/min aanhoudt (wat geldt voor 128-160Kbps MP3'tjes) dan kom je op 2 uur uit. Zo vreemd is dat niet. Maar met lagere bitrate past er meer op.

* Maasluip mompelt toch maar iets met gegeven paard en bek

• hemiparo
  • Niet online
Hier is de site van de fabrikant. Het is dus inderdaad een groothandel in relatiegeschenken.

Nog wat meer info (uit de handleiding):

Afmetingen: 65x35x16 mm
LED lampje: orange
Batterij: 1 AAA
S/N ratio: 90 dB
Koptelefoon output: 9 mW x 2 (32 Ohm)
Frequency range: 20 Hz-20 Khz
File type: MP3/WMA
Sample Frequency of Recording: 8KHz
Voice recording: AG8/36 hours (128 MB)
Bit Rade: 32 Kbps-384 Kbps

En die handige USB plug zorgt er alleen maar voor dat deze niet rechtstreeks in mijn USB poort kan, alleen met een verlengkabeltje (niet meegeleverd).

Leuk om te krijgen maar winkelwaarde € 69,00. Lijkt me niet.

(oh ja, ik had wel een jaar gratis CC en daarna zeg ik hem ook op)

[ Voor 3% gewijzigd door hemiparo op 26-11-2004 15:07 ]

• rcarter
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-04 20:08
NrG_82 schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:54:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde dat dat dit de baterijduur is.

(dat zou inderdaad heel weinig zijn)

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:03
een naamloze 128mb usb stick kost rond de 30 euro tegenwoordig.

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

rcarter schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:20:
[...]

Ik denk dat hij bedoelde dat dat dit de baterijduur is.

(dat zou inderdaad heel weinig zijn)
Juist... Als ze bedoelen dat er 2 uur muziek op past, staat het er een beetje verwarrend.

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Verwijderd

Het bijgeleverde batterijtje levert nog geen twee uur speeltijd op!

Iemand al gelukt om de voice recording te gebruiken? Ik heb twee knipperende lampjes maar nog geen opname. Af en toe reageert hij nergens meer op, dan maar weer voorzichtig het fragile batterijklepje even los maken om te resetten.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

:X voor de verwarring over die 2 uur. Maar bijgeleverde batterijtjes vertrouw ik toch nooit. Je hebt geen idee hoe lang die al op de plank lagen en/of ze hergebruikt zijn. En anders gewoon een paar oplaadbare batterijtjes meenemen. AAA heb je ook al in 750mAh.

Verwijderd

wanneer hebben jullie de mp3 speler ontvangen?

Ik heb de kaart namelijk een paar weken geleden aangevraagd, en van de week ook gekregen. Maar er zat geen mp3 speler bij. Komt die later nog of zijn ze hem "vergeten" ?

Verwijderd

Deze komt iets later, gewoon door de brievenbus. (Klein doosje)

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-11 12:02
m3gA schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 15:22:
een naamloze 128mb usb stick kost rond de 30 euro tegenwoordig.
ja maar een usb stick is iets anders als een (usb)mp3 speler

• PuckStar
iemand een idee of ik op mijn pc ook de .act bestanden kan afspelen die de mp3player genereert als je voicerecording doet?

ik heb al gezocht op internet maar kan niet zo gauw iets vinden waarmee ik het kan afspelen

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
wat een gare speler sorry hoor...

vanpeltje

• PuckStar
klopt. tis echt helemaal nix! superbagger geluid! skipped wellis etc.

ik gebruik em gewoon als memory stickje :)

dan nog irritant. want soms heb ik een usbpoort waar hij niet zo gelijk goed in past. dus moet eik verlengsnoer. lekker suf!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:06
Gaar ding. Onhandig in gebruik; volume + - dient ook om naar volgend of vorig nummer te gaan, dat is in de praktijk lastig te doen. Verder lijkt het bij mij of de speler de batterij zelfs leegtrekt als ie uit staat. Doet het vaak niet (knippert dan wat heen en weer), en dit ook met nieuwe batterijen. |:( Hoe lang doen jullie met een batterij?

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• hemiparo
  • Niet online
same here... echt een onhandig ding :( batterij is binnen het uur leeg, ook met nieuwe batterijen. Gebruik mijn SPV C500 wel voor de MP3's :)

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik gebruik zelf ander oordopjes en dat geeft al een beter geluid.

Als ik hem echter in Linux heb gemount blijf het lampje knipperen en wordt hij erg warm bij het USB uitschuif gedeelte van de speler. Heeft iemand suggesties om hem wel goed te laten werken?

Everything is better with Bluetooth

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 07:40

Scaror

Don't watch this!

Ah, meer mensen met problemen dus.
Wij hebben er ook een thuis, maar het is echt een waardeloze speler. Na loskoppelen van de speler van mijn PC kan ik een paar seconden muziek horen, waarna hij ermee stopt. Lampjes knipperen, maar geen geluid. Zelfs na aan/uit en batterij even eruit niks. Pas nadat ik hem weer aan mijn PC hang en loskoppel krijg ik weer hetzelfde verhaal. :?
Mijn vriendin heeft 'm ook. Die produceert warmte i.p.v. geluid.
Maar het is idd een goed idee om hem als memory stick te gebruiken.

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03 21:00
XP herkent die speler bij mij niet eens.. Unknown device...
EN hij wordt fucking warm, ik denk dat ie direct het loodje gelegd heeft.
Crap dus.
Gelukkig heb ik mijn sony mp3 player nog :)

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:13
Ik heb ze van 900 mAh (merk is Hahnel)!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn vader heeft er ook een besteld, maar volgens mij doe ik hem met zijn verjaardag een andere kado. Wat een prut zeg, ik weet gegeven paarden enzo, maar het geluid is werkelijk bagger en alsof er niet 2 extra knopjes bij konden zeg :)

En voicerecording heb ik ook maar opgegeven...........

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:06
Ja, inderdaad een ongelovelijk baggerding! Puur speelgoeddingetje. Ben benieuwd na hoeveel keer batterij verwisselen het fragiele batterijklepje afbreekt... (hoelang doen jullie met een batterij?)
Okee, 't is dan wel voor niks, maar het is dan ook NIKS! Alleen is het vern*****tieve dat de Ingbank je wil laten geloven dat die mp3speler € 69,95 waard zou zijn... 8)7 Ik denk meer iets in de richting van € 15 in een bak bij Bart Smits ofzo! En dan nog.........! Ik ga de Ing hierover toch mailen. :(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh v155, HW P1, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vulcan750 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:42:
Ja, inderdaad een ongelovelijk baggerding! Puur speelgoeddingetje. Ben benieuwd na hoeveel keer batterij verwisselen het fragiele batterijklepje afbreekt... (hoelang doen jullie met een batterij?)
Okee, 't is dan wel voor niks, maar het is dan ook NIKS! Alleen is het vern*****tieve dat de Ingbank je wil laten geloven dat die mp3speler € 69,95 waard zou zijn... 8)7 Ik denk meer iets in de richting van € 15 in een bak bij Bart Smits ofzo! En dan nog.........! Ik ga de Ing hierover toch mailen. :(
hehehehehe, ik heb mijn vader dus inmiddels een 128mb Creative Muvo gegeven die ik nog had liggen (nieuw in verpakking).....Zelden was hij oprecht blij met een kado van me :)

Ik zelf gebruik liever mijn iRiver en dit was hemels volgens hem :)

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-11 22:36
Mijn ING mp3 speler is afgelopen weekend gesmolten terwijl hij aan de usb poort hing om bestanden over te tanken.
Gelukking kwam ik er op tijd achter wat er aan de hand was, maar ik vind het echt verschrikkelijk slecht. Wat zou er gebeurd zijn als ik niet in de buurt geweest zou zijn?
Heb meteen een boze mail naar de ING gestuurd (maar nog niets teruggehoord), en m'n kaart om die reden opgezegd.

Verwijderd

miles schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:37:
Mijn ING mp3 speler is afgelopen weekend gesmolten terwijl hij aan de usb poort hing om bestanden over te tanken.
Gelukking kwam ik er op tijd achter wat er aan de hand was, maar ik vind het echt verschrikkelijk slecht. Wat zou er gebeurd zijn als ik niet in de buurt geweest zou zijn?
Heb meteen een boze mail naar de ING gestuurd (maar nog niets teruggehoord), en m'n kaart om die reden opgezegd.
Dat heb ik ook gehad...maar dan met een packard bell mp3 audiokey. Vage shit!

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 17:21 ]

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
hej, ik heb mn speler geformateerd omdat er liedjes verkeerd gekopieerd waren..en nu speelt ie geen liedjes af maar is het meer een usb-stick.. weet iemand hoe ik het weer opnieuw goed in kan stellen?

vanpeltje

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

vanpeltje schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 21:08:
hej, ik heb mn speler geformateerd omdat er liedjes verkeerd gekopieerd waren..en nu speelt ie geen liedjes af maar is het meer een usb-stick.. weet iemand hoe ik het weer opnieuw goed in kan stellen?
Va bijgeleverde software op je pc? Of een instelling op het apparaat zelf? Ik heb een ibead waarbij het volgens mij via een instelling op het apparaat kon

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Pagina: 1