1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
draait hem daarna om,
zoek een klein knopje op aan de lange zijde...
of 2, 1 aan elke korte zijde...
duw of verschuif deze en je laptop opent zich vanzelf.
U is klaar vor gebruik...
Waarvoor wil jij in hemelsnaam een Compaq Laptop openslopen?
Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
-
WAVOORLAPTOPHEPPIEDAN????????
waar mogen die schuifjes zitten??
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Mocht het je lukken, post het dan ajb?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
je kunt ook een schroevendraaier tussen het scherm en de behuizing zetten
I’m not like the OTTERS
http://www5.compaq.com/support/portables/Armada1700.html
Ik weet niet of hier wat voor jouw pc bijzit.....
Lijkt me sterkt dat je hem helemaal open moet schroeven om de harddisk te vervangen.Op woensdag 03 januari 2001 17:18 schreef db het volgende:
Zelfde probleem hier met mijn Crompaq Presario 1800 laptop. Ik heb het opgegeven; zit nog garantie op mijne, maar ik wil de hd vervangen (12Gb is wat weinig).
Vooralsnog heb ik bij alle Compaqs die ik in mn handen gehad heb zo kunnen verwijderen.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Ik heb voor mijn Pressario de onderhouds manual bij Compaq gedownload. Hij is ook voor de 1800. Ik zal proberen de site te vinden. Want dat is nogal moeilijk. Want de download optiesvan Compaq geeft alleeen de inhoudsopgave van de manual maar niet de inhoud.Op woensdag 03 januari 2001 17:18 schreef db het volgende:
Zelfde probleem hier met mijn Crompaq Presario 1800 laptop. Ik heb het opgegeven; zit nog garantie op mijne, maar ik wil de hd vervangen (12Gb is wat weinig).
VEJ
Verwijderd
http://www5.compaq.com/athome/support/msgs/
En vul je gegevens in
Good luck
VEJ
Aan de onderkant zit een schroefgat (kleine torx) met een toetsenbordje ernaast. Als je die opendraait valt het toetsenbord eraf en kan je bij het geheugen.
De processor zit overigens als ie op z'n kop ligt rechtsonder onder het klepje. De HD zit dan linksboven, aan de kant van de multibay (geloof ik).
Bij de armada 1750 zit de HD onder de cd-rom speler en is makkelijk er uit te halen.
Hoe duur zijn die HD's eigenlijk want die 6,4gb is veel te weinig
Verder het toetsenborg krijg alleen volledig los als ik die 'plastic' kabel los haal.
Wie heeft er meer succes?
Je kunt gewoon een standaard 2.5" HD gebruiken. 20GB kost ongeveer NLG.-700,00(ex BTW) (zie www.alternate.nl)Op woensdag 03 januari 2001 20:27 schreef Canon23 het volgende:
Bij de armada 1750 zit de HD onder de cd-rom speler en is makkelijk er uit te halen.
Hoe duur zijn die HD's eigenlijk want die 6,4gb is veel te weinig
Hm..in zo'n multibay kan ook een 2e hd, maar tot welke grote gaan die ?? en hoe ziet zo'n hd er uit??
Je kunt die oude harddisk uiteraard wel weer gewoon in een desktop hangen met een setje dat de aansluiting van je standaard IDE converteert naar de aansluiting voor een 2.5" drive (NLG 25,00 bij Dunnet, heb er zelf ook een)
Nee, van die multibays weet ik niets af. Het zullen wel weer gewone standaard drives zijn, met een adapter om alles aan te kunnen sluiten. Die adapters zijn specifiek voor Compaq, dus die zul je daar aan moeten schaffen. Ik weet alleen niet of Compaq ze los verkoopt.
Verwijderd
Is het om geheugen bij te zetten, dan gewoon met een pen de 2 pinnetjes onder aan het toetsenbord indrukken, en het toetsenbord verwijderen.
Ik geloof dat je op die manier ook bij de HD kunt komen.
Verwijderd
Met een kleine schroevendraaier en een beetje gedult heb je hem dan zo open.
Gr Freggle_01
Verwijderd
Klopt wel bij een Presario 1260 ligt de harde schijf op de Floppy drive en moet hij open om hem te vervangen.Op woensdag 03 januari 2001 18:19 schreef Zer0 het volgende:
[..]
Lijkt me sterkt dat je hem helemaal open moet schroeven om de harddisk te vervangen.
Vooralsnog heb ik bij alle Compaqs die ik in mn handen gehad heb zo kunnen verwijderen.
Gr Freggle_01