Toon posts:

[OE6] Deel e-mail verdwenen na gebruik compact-functie*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
P IV /256 MB RAM/IE en OE 6/W XP Pro SP2
In OE nodigde een venstertje mij uit tot "compact" = comprimeren van de e-mail. Sinds ik dat gedaan heb is een groot deel van mijn e-mail verdwenen.
Het aantal emails is drastisch verminderd en het verdwijnen is ook typisch b.v. de maand september 2003 drie tot half februari 2004 en later weer een deel van een maand.
Is het mogelijk mijn mail terug te vinden, te de- of uncompact oftewel te decomprimeren zodat ik mijn verloren e-mail weer terug kan krijgen? Ik ben goed beveiligd (NAV 2003, geupdate, en Zonealarm pro).

sgrav000

Verwijderd

Comprimeren verwijdert geen email, tenzij je je mail bewaart in de prullenbak.

Vaak is over dit soort dingen HEEL VEEL te vinden in de on-line help van de applicatie..

Heb je niet een archiefmap waar alles instaat? (auto-archiveren)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 04:20 ]

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:26

Hmail

Doet ook maar wat.

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;270670
Ik zou even beginnen met zoeken naar een .dbx bestand. Ik weet niet hoeveel je er krijgt, maar je zou kunnen proberen om, als je er meerdere krijgt deze stappen voor ieder bestand te herhalen.
1. On the File menu, point to Import, and then click Messages.
2. In the Select an e-mail program to import from box, click Microsoft Outlook Express 5 or Microsoft Outlook Express 6, and then click Next.
3. Click Import mail from an OE5 store directory or Import mail from an OE6 store directory, and then click OK.
4. Click Browse, and then click on the Mail Backup folder on your desktop.
5. Click OK, and then click Next.
6. Click All folders, click Next, and then click Finish.

[ Voor 87% gewijzigd door Hmail op 26-11-2004 10:04 ]

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
WOS naar SA, want het is een probleem met een stuk software. Tevens een titeledit :)

email gecomprimeerd: deel email verdwenen ==> [OE6] Deel e-mail verdwenen na gebruik compact-functie*