Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben in het bezit van een HP 2210 nou heb ik dus op het internet gezien bij mycom dat ze het zelfde ppc verkopen maar met een tv kaart ik wil graag weten of dat van een redelijke kwaliteit is en of het wel los te kopen is waar en wat ongeveer de gemidelde prijs is... ik heb een beetje rond gezocht op het internet en kon niet zo veel erover vinden....

En als iemand er eentje heeft zou je graag je ervaring ermee willen delen met mij is de kwaliteit wel goed hoeveel kanaals ontvangt ie (ik neem aan dat ie niet alle kanalen vind).

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Welke kanalen die ontvangt? Simpel, de gene in de ether, Ned 1-2-3. Of je moet een schotel op je pet zetten >:)
Je kan wel zoiets overwegen als digitenne, maar voor los gebruik, ontvang je dus niet veel.

Ey!! Macarena \o/

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 11:34

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Fantasties.. TV op je PDA. Zit je thuis met een 82" plasmascherm (of 66 cm vierkant scherm voor de minder bedeelden) ga je TV kijken op je PDA. Kun je niet eens de ondertiteling lezen, zo klein worden de lettertjes... Hoge gadgetwaarde, maar superlage gebruikswaarde...

Nothing is a problem once you've debugged the code