ASUS K8N-E Deluxe + Alcatel USB-modem = piepend geluid

Pagina: 1
Acties:

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
Bij de HCC heb ik een ASUS K8N-E Deluxe moederbord gekocht. Alles goed en wel aangesloten kom ik erachter dat als m'n Alcatel USB-modem is aangesloten op de pc, er een gigantisch irritant hoge pieptoon uit m'n pc komt (niet speaker).
Hier vond ik al 2 oude andere topic's over, maar bij beide stond als oplossing om met een silliconenkit je moederbord te gaan opereren. Omdat het moederbord net nieuw is heb ik hier eerlijk gezegd weinig zin in ivm garantie. Weet iemand nog andere oplossingen? Mischien kan ik de usb-modem wel vervangen door een ethernet? Zo ja, welke kan ik het beste nemen?

K'heb over dit probleem ook al naar asus en zonnet (mijn provider die me een usb-modem heeft aangesmeerd) gemailed.

Alvast bedankt. _/-\o_

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Heb je al andere USB poorten geprobeerd? Of kijk eens wat hij doet met een USB hubje. Als je voor de rest tevreden bent over het Alcatel modem dan kan je voor niet al teveel geld een Alcatel Speedtouch ethernet modem kopen (nieuw/tweedehands) ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10-2025
Ik heb ook al andere USB poorten geprobeerd. Zelfs met een hub :?
Zit er idd over te denken om een ethernet modem te kopen, want volgens mij is er geen andere oplossing.

Maar is een ethernet modem van alcatel wel een beetje goeie kwaliteit? En kan ik dat zomaar veranderen zonder problemen, want bij je provider krijg je normaal een cd die die modem installeert met alle instellingen erbij :O

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
dat gaat prima hoor

laatst bij iemand die wanadoo had van zn ericsonn usb modem naar een SMD router/modem combi gezet

modem klopten we alleen ff login data in en we kozen voor kpn ( dat kon dat ding :D) en hoppelen maar :)

bij die ethernet speedtouches hoef je geloof ik alleen ADSL_NAT.INI dr ff heen te uploaden, en dan kan je geloof ik ook zo je login data invullen?

404 Signature not found