Toon posts:

[Quicktime] geluid niet synchroon in WMP, in QT wel*

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film waarvan het geluid niet synchroon loopt als ik hem afspeel in Media Player Classic en in BSplayer, en wel als ik hem afspeel in Quicktime (het is een .MOV). Jammer genoeg speelt Quicktime (versie 6.5.1 pro) geen ondertitels af, zover ik weet anyway. Ik wil er wel ondertitels bij afspelen.

Iemand een idee?

Verwijderd

maaruh ik wil niet vervelend worden, waarom heb je geen ondertitels in quicktime? is dat niet een kwestie van een optie aanvinken in de voorkeuren?

Modbreak:Laat opmerkingen als "ja moet je een mac kopen, real stuff!!! zie je wel!" maar achterwege :)

[ Voor 37% gewijzigd door sanfranjake op 26-11-2004 02:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja? waar dan? kan jij wel ondertitels afspelen in Quicktime?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je niet beter even teruggaan naar de winkel/site waar je de film hebt gekocht? Zonde om te betalen voor iets onvolledigs. Ze kunnen je vast wel helpen met het fixen van dit probleem. After all daar is garantie voor. Men zal het ook best prettig vinden dat je een foutje meldt. :)

Heb je verder de nieuwste versie van de alternatieve codecs al gedownload ? Werken andere filmpjes nog wel ?

We zouden ook in je topicstart graag een zo uitgebreid mogelijke uitleg willen zien welke oplossingen je al hebt kunnen vinden met de GoT search of op www.google.nl :) Wat lukte er niet?

Ik ga je topic nu sluiten. Zou je Software Algemeen: Beleid nog even door willen nemen, en dan specifiek het gedeelte Het stappenplan voor topicstarts ?

[ Voor 37% gewijzigd door sanfranjake op 26-11-2004 03:04 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.