Toon posts:

Tip: Wat je kunt doen bij slecht beeld!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs kocht ik het 17-inch TFT scherm van Medion in de Aldi aan 300 euro.
Het scherm was echter véél te helder, de kleuren waren eerder flets en de tekst in Windows was troebel en slecht leesbaar. De regelingen op het scherm brachten geen enkele verbetering en ik wilde het scherm al terugbrengen naar de winkel.
Na wat prutsen echter met de Nvidia beeldinstellingen onder "windows-configuratiescherm-beeldscherm" is het beeld nu perfect.
Alles is nu mooi scherp, niet te fel en de kleuren zijn warmer.
De monitor mag blijven en leeft hopelijk nog lang en gelukkig.

Bye

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 00:55 ]

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Wil graag tips geven als ik dat kan, maar zou je wat enters in je post kunnen zetten :) ? Dat leest wat makkelijker, want nu wordt je er niet echt vrolijk van. Thanks :)

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:01
Het lijkt me handig om dat stuk tekst eerst eens een keer te hertypen met een berg leestekens en enters, anders neemt niet eens iemand de moeite om t te lezen

edit: dubbel as always ;(

[ Voor 9% gewijzigd door FouT op 26-11-2004 00:05 ]

Verwijderd

gooi er eens wat komma's en alinea's er tussen want sorry:

alsjeditleestweetjezekersookwaterinstaatsoms?zojadaniserinderdaadniksmismetjeogen 8)

Verwijderd

tekst in Windows was troebel en slecht leesbaar.
ghehe dat was niet de enige slecht leesbare tekst :+
Zou je aub alineas kunnen maken ;)

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
We Are Borg schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 00:04:
Wil graag tips geven als ik dat kan, maar zou je wat enters in je post kunnen zetten :) ? Dat leest wat makkelijker, want nu wordt je er niet echt vrolijk van. Thanks :)
Samenvatting: gebruik niet enkel het OSD om je TFT af te stellen, maar ga ook met de settings in de nVidia drivers spelen, zoals een goed tweaker betaamt ;) Nuttig voor de mensen die dat over het hoofd zien :)

Stelletje aanstellers hierboven, er zit voldoende interpunctie in het verhaal van de TS en zijn zinnen lopen vrij goed. Moeten nu 4 mensen hem attent maken dat hij alles in 1 alinea gestopt heeft? :/

[ Voor 18% gewijzigd door sdomburg op 26-11-2004 00:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zo, ik heb de tekst een "beetje" herwerkt.
Hoop dat het nu goed is?
_/-\o_
Pagina: 1