April dit jaar ben ik voor 3 maanden naar Australië geweest (overstop van één week in Kuala Lumpur), van de bergen foto's heb ik een kleine selectie gemaakt om hier te posten.
Alle foto's zijn gemaakt met een HP photosmart 735 Camera en onbewerkt (alleen geresized).
Op alle foto's kun je klikken voor een 1024x768 versie
#1 - Kuala Lumpur - (Voormalig?) hoogste kantoorgebouw(en) ter wereld.

#2 - Kuala Lumpur - Jungle

#3 - Sydney - Harbour bridge + Opera house, horizon ietsje scheef maar dit vind ik wel een redelijk leuk effect (de brug is recht)

#4 - Sydney - opera house

#5 - Sydney - zonsondergang - Jetcat op de voorgrond

#6 - Blue Mountains - three sisters

#7 - Canberra - 'centrum', de foto lijkt wat wazig maar dat komt door de mist, overigens is deze hele stad niet natuurlijk, alles is aangelegd (ook het 'Lake Burley Griffin en de parken op de foto)

#8 - Canberra - Wall of remembrance, namen van slachtoffers van de 1ste/2de wereldoorlog

#9 - Melbourne gezien vanaf Manly beach

#10 - Melbourne - Manly beach - Zonsondergang

#11 - Victoria - Great Ocean Road - Hoogste boom ter wereld

#12 - Victoria - Kangaroes

#13 - Victoria - Kangaroe

#14 - Tasmanië - Hoogste berg van Australië (vanaf de top), het lagergelegen plateau ligt 250 meter lager

#15 - Tasmanië - Wineglass bay

#16 - Tasmanië - Wineglass beach

#17 - Dubbo - rand van de outback

#18 - Broken Hill - outback

#19 - Brisbane - Brisbane River, CBD
Alle foto's zijn gemaakt met een HP photosmart 735 Camera en onbewerkt (alleen geresized).
Op alle foto's kun je klikken voor een 1024x768 versie
#1 - Kuala Lumpur - (Voormalig?) hoogste kantoorgebouw(en) ter wereld.

#2 - Kuala Lumpur - Jungle

#3 - Sydney - Harbour bridge + Opera house, horizon ietsje scheef maar dit vind ik wel een redelijk leuk effect (de brug is recht)

#4 - Sydney - opera house

#5 - Sydney - zonsondergang - Jetcat op de voorgrond

#6 - Blue Mountains - three sisters

#7 - Canberra - 'centrum', de foto lijkt wat wazig maar dat komt door de mist, overigens is deze hele stad niet natuurlijk, alles is aangelegd (ook het 'Lake Burley Griffin en de parken op de foto)

#8 - Canberra - Wall of remembrance, namen van slachtoffers van de 1ste/2de wereldoorlog

#9 - Melbourne gezien vanaf Manly beach

#10 - Melbourne - Manly beach - Zonsondergang

#11 - Victoria - Great Ocean Road - Hoogste boom ter wereld

#12 - Victoria - Kangaroes

#13 - Victoria - Kangaroe

#14 - Tasmanië - Hoogste berg van Australië (vanaf de top), het lagergelegen plateau ligt 250 meter lager

#15 - Tasmanië - Wineglass bay

#16 - Tasmanië - Wineglass beach

#17 - Dubbo - rand van de outback

#18 - Broken Hill - outback

#19 - Brisbane - Brisbane River, CBD