Q-tec KVM-Switch problemen

Pagina: 1
Acties:

• Face_-_LeSS
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hallo mensen,

sinds ik een Q-tec 2 poorts KVM-Switch gekocht heb heeft mijn pc kuren. Het betreft de PS2 versie en niet de USB versie !!

Ik gebruik Windows XP Pro + SP1.

Als ik op PAUSE druk op m'n toetsenbord krijg ik de Eigenschappen van Deze Computer tezien. Als ik op R druk dan start Uitvoeren op. Zo zijn er nog wat knoppen die windows onderdelen opstarten.

Ik vraag me af of dit aan de switch ligt of dat het gewoon een instelling in windows is. Heeft er iemand hier ervaring mee? Deel graag je ervaringen/oplossingen met me want ik wil deze switch toch graag gaan gebruiken.

Alvast bedankt.

ps. bij SEARCH van GoT heb ik niks gevonden.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Voor je PC lijkt het alsof de Windows-key continu is ingedrukt.
Probeer de knopstatus te resetten door de Windows-knop snel achter elkaar aan te tikken. Als dat niet werkt zou ik de KVM-switch terugbrengen.

[ Voor 32% gewijzigd door Tony Vroon op 26-11-2004 01:59 . Reden: Herschreven, zin liep niet. ]

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Face_-_LeSS
  • Niet online
Als ik de Windows knop indruk is het idd over. Als ik Counter-Strike speel dan blijft mijn loop knop ook wel eens hangen. Ik zal is kijken of dat nog zo is.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:54
Hoe schakel je over naar een andere PC met die kvm-switch? Misschien een toetscombinatie met de windowstoets?

In dat laatste geval zou het kunnen dat je kvm switch "vergeet" die toets los te laten...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Face_-_LeSS
  • Niet online
Bij het switchen naar de andere pc gebruik ik Scroll-Lock + Scroll-Lock + 1 of 2.

Dat zal het ook nie zijn dus....