Beetje afhankelijk van de radio en de versterker en zo:
Als je geen lijnuitgangen hebt en de versterker enkel met speakerdraden aansluit moet je kijken dat je een hi-input hebt anders moet je lijnconvertertjes nemen...
Als je wel lijnuitgangen hebt uiteraard die gebruiken (veel betere kwaliteit)...
Niet alle lijnkabels hebben een remotedraad tussen de kanalen zitten, maar ik heb mijn RCA kabels (net zoals alle andere trouwens wegens verplicht in competietieverband) in een flexibele slang gedaan met een simpel electrodraadje als remote draad...
De remote draad van je versterker doorlussen aan de power er van is niet echt aan te raden, blijft het ding constant aan staan, niet echt gezond voor accu en warmteproductie, ook al valt het verbruik dan wel goed mee...
Als je geen remote draad hebt op je radio (wat me sterk zou verwonderen van jvc, zit namelijk ook gewoon in het iso blok, een iso-verlengkabeltje maken en op
www.12vhifi.nl de pinout zoeken en de remote draad niet doorverbinden met het iso blokje van de wagen maar met de remote van de versterker, remote is ook wel eens aangeduid als sturing voor elektrische antennes), kan je de remote van de versterker ook van je contact afhalen, werkt perfect. Heb ik nog moeten doen bij iemand met een old-timer en zo een lekker ouderwetse radio wou, maar toch een deftig (en krachtig) geluidje... (die radio had gewoon + en -, moest je zelf aan en uit zetten, was ook nog met draaiknoppen en zo, had ook gewoon 2x2 draadjes los hangen om de speakers aan te sluiten (die heb ik dan naar de hi-inputs van de versterker gelegd).