Toon posts:

Geforce TI4200 maakt herrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort maakt de koeler van mijn videokaart een ernorme herrie, kan ik die koeler gewoon loskoppelen? maakt dat een verschil dat ik zonder die koeler games enzo speel? of wordt hij dan te warm?

• Beercase
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 21:07

Beercase

So soft!

Als je nog garantie hebt kun je gewoon naar de winkel voor een nieuwe. Zonder koeler zou ik niet proberen tenzij je er vanaf wil...
Voortaan meer specs is wel handig :S

Hang loose, KiteSurfing for life!

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zonder koeler wordt die ti4200 veel te warm en gaat ie onherroepelijk naar de maan. Zo'n fan zit er niet voor niks op; als ze in Taiwan €0,35 hadden kunnen besparen op de materiaalkosten, dan hadden ze dat heus wel gedaan ;)

Vervang de fan door een nieuw exemplaar of monteer een geschikte passieve koeler (bv Zalman ZM80HP o.i.d.) als je zeker wil weten dat ie geen herrie meer zal maken :)

Verwijderd

Topicstarter
tja.. ik heb alleen geen garantie meer, dat is het prbleem:(

Verwijderd

Topicstarter
kan ik die coolers gewoon bij de mycom ofzo halen?

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Helemaal geen probleem, gewoon bij de dichtsbijzijnde pc-boer een vervangend fannetje op de kop tikken of een compleet nieuwe koeler.
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:16:
kan ik die coolers gewoon bij de mycom ofzo halen?
Ja, en anders kunnen ze je daar wel vertellen waar ze er wél een hebben ;)

[ Voor 48% gewijzigd door koraks op 25-11-2004 22:17 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Probeer es te mailen/bellen met de fabrikant van je kaart. Misschien dat ze je wel zo'n nieuw koelertje willen opsturen. Deed Club3d wel bij mijn ti4200 van een jaar of 2 oud :)
Pagina: 1