WAT !Op dinsdag 02 januari 2001 23:29 schreef Da_FleX het volgende:
past ne superorb op ne celeron2
of heb ik dan kans dat mijn core afbrokkeld?
Praat ABN lijer !
Verwijderd
ne = een
Verder IS het ABN...
En ik weet het ook niet... ik weet wel dat de superorb voor socket A bedoeld is... itt de goldenorb
Verder IS het ABN...
En ik weet het ook niet... ik weet wel dat de superorb voor socket A bedoeld is... itt de goldenorb
Hhmmmzzz, kheb een superorb op een socket 370 en dat gaat prima, lekker knutselen!
Nah omdat ik lief ben,
volgens mij kan het makkelijk, ik heb hier op een K6 ook een ChromeOrb, het past, beetje wrikken verder, maar het past
volgens mij kan het makkelijk, ik heb hier op een K6 ook een ChromeOrb, het past, beetje wrikken verder, maar het past
PAst, hangt verder van condensatoren op MB af. Ik zal het vast verklappen, hij is minder (stukken minder) als de goldenorb. Verder is het interne coolertje wel sneller...!!! (Stop het in een Goldenorb en tadaa! een vette cooler).
hou er trouwens ff rekening mee dat de beugeltjes van alle type orb's eigenlijk speciaal voor de cpu in questie zijn gemaakt
ik zou zeggen zet eens een orb die voor socket A is gemaakt op een intel proc denk dat ie dit niet lang overleefd
hoe kan dit intel proc's zijn dunner
dus klopt de afstand niet echt meer
of tewel cooler sluit niet echt goed aan/cooler klemt niet goed omdat de beugeltjes iets langer zijn
"heb trouwens ookal cellerons met afgebroken quore gezien was wel bruut om te zien zo'n mooi afgeronde celeron "|:(
ik zou zeggen zet eens een orb die voor socket A is gemaakt op een intel proc denk dat ie dit niet lang overleefd
hoe kan dit intel proc's zijn dunner
dus klopt de afstand niet echt meer
of tewel cooler sluit niet echt goed aan/cooler klemt niet goed omdat de beugeltjes iets langer zijn
"heb trouwens ookal cellerons met afgebroken quore gezien was wel bruut om te zien zo'n mooi afgeronde celeron "|:(
Na rose e cient spin
Pagina: 1