K8N Neo Platinum Geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:07
Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:

Als ik via de stereo muziek luister dan klinkt alles goed, echter als ik via mijn koptelefoon luister, dan is de bass bijna volledig weg, terwijl die bij mn A7N8X-X wel gewoon goed werkte. Hoe kan ik dit harder krijgen ?? dus dat het geluid niet zo flets is. Ook gaat het geluid kwa volume niet zo hard, trekt me koptelefoon zoveel (Plantronics Audio .90) of is de output te laag ??

Kom aub. niet aanzeiken met dingen als koop een versterker of zet je bass hoger in je instellingen, want dit helpt bijna niets en het mag nix kosten.

[ Voor 12% gewijzigd door NoepZor op 25-11-2004 21:10 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Verwijderd

dit had ik ook , maar dan met een neo2, bass omhoog doen in de instellingen hielp ook niks, het geluid bleef brak
ik hoorde ook HDD gekraak door mijn geluid dus ik heb mijn SB live kaartje erin gedrukt nu heb i k top geluid en geen last meer van me hdd..

Verwijderd

je zou eerst digitaal naar je stereo kunenn en daarvan de koptelefoon gebruiken..

digitaal is het geluid perfect!

edit
Kom aub. niet aanzeiken met dingen als ...

ja dit helpt als je hulp zoekt.. :O

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 11:00 ]

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Heb je al met je drivers lopen spelen? Kijk eens of je je met irq's wat kan tweaken ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• NoepZor
mijn stereo heeft alleen van die tulpstekkers
met frontaudio klinkt het geluid nog beroerder

headset zacht: geluid klinkt erg dof, weinig bass
headset hard: geluid klinkt erg flets, geen bass, klinkt als goedkopie pc speakers zonder bass zeg maar :P, terwijl die headset op mn A7N8X-X dr een lekker geluidje uitpoepte!

beide een realtek chip, dus zie het probleem niet, ligt dit aan het mobo, of aan de drivers? met de equalisers valt het niet echt te verbeteren. Over mijn stereo klinkt het geluid wel goed, echter is dat vervelend om de headset via de stereo te laten gaan, alleen al het feit dat ik de mic niet aan kan sluiten.

Ook hoor ik een beetje gekraak ed als ik scroll of als de hdd bezig is, als ik de pc uitzet hoor je de spin down van de hdd door de speakers.

nog meer mensen hier last van ? lijkt me aan het mobo liggen, fijn is dat, lap je meer als 100 euro voor een goed mobo, heb je brak geluid, duurkoop is geen goede koop zeg maar :P

• NoepZor
anyone ?

Pagina: 1