[BeSweet] VOBInput.dll niet gevonden?

Pagina: 1
Acties:

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Ik probeer met BeSweet direct uit een avi (met mp3 geluid) naar ac3 (Dolby Digital 2.0) te coderen, maar hij wil niet, zie foutmelding onder. Ik heb de VOBInput.dll gedownload en in de directory van besweet.exe neergezet, wat volgens een google de goeie plek is, maar ik blijf de foutmelding krijgen. regsvr32 geeft een error die volgens alweer een google betekent dat de dll niet geregistreerd hoeft te worden. Iemand een idee wat het probleem kan zijn zodat ik niet iedere keer weer via VirtualDubMod de avis naar .mp3 files hoef te demuxen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
BeSweet v1.5b29 by DSPguru.
--------------------------
Error 75: Unable to get VOBinput.dll interfaces
Get it from http://DSPguru.doom9.org/effects.html
Quiting...
[00:00:00:000] Conversion Completed !                                    

Logging ends : 11/23/04 , 04:48:50.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Als ik even ga [google=Error 75: Unable to get VOBinput.dll interfaces] dan zie ik tientallen hits waarin dit probleem voorkomt :) Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Heb je al een reinstall van het programma overwogen? En gebruik je de laatste versie? Windows ook helemaal up to date?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
sanfranjake schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:09:
Als ik even ga [google=Error 75: Unable to get VOBinput.dll interfaces] dan zie ik tientallen hits waarin dit probleem voorkomt :) Wat heb je allemaal al geprobeerd?

Heb je al een reinstall van het programma overwogen? En gebruik je de laatste versie? Windows ook helemaal up to date?
Je hebt een vreemde definitie van tientallen, ik zie "Results 1 - 7 of about 8". Van die 8 zijn er 4 in talen die ik niet spreek (italiaans en pools, en voorzover ik kan zien staat ook daar geen antwoord), en de andere 4 zijn allemaal onbeantwoorde vragen. Het programma is zojuist vers geinstalled en bovendien doet het niks met een installatie, het is een dos CLI prog dat z'n DLLs zoekt in dezelfde dir als hij instaat -- behalve dan dat ie blijkbaar deze niet vindt. Ja, laatste versie, ja, windows up to date (niet dat dat laatste bij dit programma dus veel uit zal maken, want hij gebruikt windows verder niet).