Toon posts:

Thunderbird importeren in OE 6

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een tijdje Thunderbird geprobeerd.(versie 0.9) Maar kan er maar niet aan wennen. Ik wil dus weer terug naar OE 6. Vooral nu ik windows XP opnieuw ga installeren.

Help!

weet iemand hoe dat moet? Ik heb met GOOGLE gezocht GoT doorgeploegd, maar kan geen goede manier vinden.

Ik heb inmiddels Eudora 6.2 geinstalleerd, omdat ik op een duits forum iemand vond die zei dat je Thunderbird via Eudora naar OE kunt importeren...

Maar Eudora ziet mijn thunderbird niet als een importeerbare optie.

HELP ... ik wil van thunderbird af...

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Beste jochenz,

Wat heb je allemaal al geprobeerd? En wat heb je daarbij als niet werkend bevonden?
Door even te [search=thunderbird mail exporteren naar outlook express] vond ik [rml][ XP] Mozilla naar Internet Explorer, bookmarks en mail[/rml].

Met [google=export mail from thunderbird to outlook express] kwam ik een aantal mogelijke opties tegen. Hier zat ook een optie bij van de Mozilla website :) Je kan het dus ook nog via Netscape proberen. Kan je in eudora ook niet ergens handmatig de locatie van files selecteren ?

Je zou misschien ook eens kunnen stoeien met Mbox2eml of Mailbag :)
Verder zou ik het erg op prijs stellen als je Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even doorneemt, en in het bijzonder dit gedeelte. Specifiek voor Software Algemeen kan je deze info in Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 04-10) vinden :) Daarom sluit ik nu dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.